۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۸۹۰۳
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز:

دستیابی به انرژی هسته ای مرهون هدایت های پیامبرگونه رهبری است

خبرگزاری رساـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز، هدایت های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب را عامل اصلی دست یابی به فناوری هسته ای دانست.
حجت الاسلام بهرام
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز به مناسبت بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در دستیابی ایران به انرژی هسته ای گفت: دستیابی به فناوری هسته ای حاصل تلاش و پشتکار دانشمندان جوان، پیگیری و شجاعت دولتمردان در برابر یاوه گویان استکبار و به ویژه رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز با اشاره به دشمنی های غرب و به ویژه امریکا گفت: آنها به سبب اینکه نظام اسلامی ایران را در مقابل و مخالف خواست های نامشروع خود احساس می کنند، پیوسته در پی کارشکنی در برابر پیشرفت ها و موفقیت های ایران هستند.

وی با اشاره به انحصار انرژی هسته ای در نظام سلطه گفت: انرژی هسته ای به سبب ویژگی و کاربرد بسیاری که دارد، پیوسته در انحصار نظام سلطه بوده است؛ از این رو آنان برای حفظ سلطه خود بر جهان مانع دستیابی کشورهای مستقل جهان به ویژه ایران به این تکنولوژی می شوند.

حجت الاسلام بهرام با اشاره به ذخایر طبیعی ایران گفت: آنچه اهمیت به سزایی دارد، کسب دانش هسته ای در راستای بهره گیری از ذخایر خدادادی است؛ از این رو دانشمندان جوان ایران با استعانت از پروردگار و پیروی از فرمایشات رهبری توانستند به دانش برتر روز دست یابند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز با اشاره به عدم تمایل ایران در تولید سلاح های هسته ای، تصریح کرد: دشمنان از ابتدا به این امر معترف هستند، اما چون می دانند که نتیجه دستیابی به این دانش سبب استقلال و ظهور قدرتی جدید در عرصه های بین المللی می شود، همواره در پی مخالفت هستند.

وی با اشاره به نقش مهندسان و دانشمندان ایرانی در فتح قله های افتخار در عرصه های جهانی گفت: مهمترین لازمه این پیروزی ها داشتن دیدی جهادی است.

حجت الاسلام بهرام با اشاره به آغاز جنگ نرم از سوی دشمنان اسلام تصریح کرد: دشمنان به سبب عدم موفقیت در جنگ سخت، تصمیم به آغاز جنگ نرم و در رأس آن ایران هراسی و اسلام هراسی در راستای تثبیت قدرت خود در خاورمیانه کردند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهواز ادامه داد: با یاری خداوند و درایت رهبر معظم انقلاب و ملت آگاه، ایران مانع تثبیت قدرت دنیای غرب و به ویژه امریکا خواهد شد.

حجت الاسلام بهرام در پایان به نقش مردم و علما در استمرار پیشرفت های ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون ایستادگی و هدایت های پیامبرگونه علما و رهبران دینی است؛ از این رو ملت ایران با پیروی از رهبران دینی خود می توانند شاهد استمرار این موفقیت ها باشند./ت302/ص
ارسال نظرات