۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۹۱۲۳
با حضور اساتید حوزه و اصحاب رسانه؛

میزگرد علمی بررسی دیدگاه فقه شیعه درباره سلاح‌های کشتار جمعی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی بررسی دیدگاه فقه شیعه درباره سلاح‌های کشتار جمعی با حضور اساتید حوزه علمیه قم و اصحاب رسانه دقایقی پیش در دفتر خبرگزاری رسا در قم آغاز شد.
بمب و سلاح هسته اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی بررسی دیدگاه فقه شیعه درباره تولید، نگهداری و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی با حضور اساتید حوزه علمیه قم و اصحاب رسانه دقایقی پیش در دفتر خبرگزاری رسا در قم آغاز شد.

در این نشست علمی که به همت خبرگزاری رسا و در آستانه برگزاری کنفرانس بین المللی خلع سلاح در تهران، در دفتر خبرگزاری رسا در حال برگزاری است، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست از اعضای جامعه مدرسین و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و همچنین حجت الاسلام احمد مبلغی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به ارائه دیدگاه های خود در خصوص سلاح های کشتار جمعی پرداختند.

بر اساس این گزارش در این نشست علمی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات استانی در حال برگزاری است، دیدگاه فقه شیعه درباره تولید، نگهداری و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی (با رویکرد سلاح‌ های هسته‌ای) مورد بحث و بررسی اساتید حوزه علمیه قم و اندیشمندان قرار خواهد گرفت و سخنرانان این نشست با اشاره به آیات و روایات و نیز مبانی حقوقی دیدگاه های دین مبین اسلام و مذهب تشیع درباره سلاح های کشتار جمعی را تبیین خواهند نمود.

گفتنی است این نشست علمی هم اکنون در حال برگزاری است و اخبار تکمیلی آن متعاقبا ارسال می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات