۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۹۲۱۴
امام جمعه رامسر:

دنیای غرب ناچار به پذیرش ایران هسته‌ای‌ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رامسر با بیان این‌که امروز دنیا به ناچار باید ‌ایران هسته‌ای را بپذیرد، ‌گفت: امروز غربی‌ها با چند هزار سانتریفیوژ در حال فعالیت آن هم کاملاً بومی و ایرانی روبه‌رو هستند.
امام جمعه رامسر
حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه رامسر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته ای گفت: این پیشرفت ها در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش و همت جوانان و دانشمندان ایرانی تحقق یافته است.

وی با بیان این‌که امروز دنیا به ناچار بای ایران هسته‌ای را بپذیرند که در سال‌های نه چندان دور، حاضر نبودند چند قطعه سانتریفیوژ تحقیقاتی را در اختیار ایران قرار دهند، افزود: امروز غربی‌ها با چند هزار سانتریفیوژ در حال فعالیت آن هم کاملاً بومی و ایرانی  روبه‌رو هستند.

امام جمعه رامسر با اشاره به این‌که دنیای سلطه تمام توان خود را به کار می‌برد تا کشورهای مستقل نتوانند طعم خودکفایی را بچشند و با تهدید و فشار می‌خواهند ملت‌ها را نیازمند به خود نگه دارند، تصریح کرد: آنها برای همین، با زور و تهدید ملت ایران را زیر فشار قرار می‌دهند تا از فناوری صلح‌آمیز بومی شده هسته‌ای خود دست برداشته و دست خود را همچنان به سوی آنها دراز کند.
 
حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: همین قدرت‌ها نشان دادند که از توانمندی‌های خود به‌عنوان ابزار قدرت استفاده کرده و هر وقت بخواهند کشورها را تحریم کرده و قراردادهای خود را زیر پا می‌گذارند، این منطقی نیست که ما از توانایی و سرمایه خود چشم‌پوشی کرده و دست خود را به‌سوی دشمن دراز نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای ما، نشانه همت عالی و مضاعف جوانان ما است و نشان می‌دهد جوان ایرانی اگر همت خود را مضاعف کرده، از تهدیدها نهراسد، به موفقیت‌ها و پیروزی‌های بی‌نظیری دست می‌یابد.

امام جمعه رامسر با بیان این‌که کشورهای بی منطقی همچون حکومت آمریکا که خود بیشترین بمب اتمی را ذخیره کرده و بزرگ‌ترین ناامنی را برای بشریت به وجود آوردند، ملت ایران را به بمب اتمی تهدید می‌کنند، ادامه داد: آنها باید بدانند که هیچ قدرتی در مقابل ملت مقاوم ایران، نمی‌تواند اقدامی صورت دهد و این مردم دست هر متجاوزی را قطع خواهند کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات