۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۹۴۵۷
امام جمعه سمنان:

شیطان بزرگ علیه ایران اقدامی کند روزش را به شب تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با محکوم کردن تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه کشورمان،گفت: شیطان بزرگ باید بداند اگر علیه ایران اقدامی بکند روزش را به شب تبدیل خواهیم کرد.
حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با محکوم کردن تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه کشورمان، گفت: دشمنان ایران اسلامی در هشت ماه قبل دل به فتنه سبز بسته بودند که ناکام ماندند، حالا اقدام به رجز خوانی می کنند، شیطان بزرگ باید بداند اگر علیه ایران اقدامی بکند روزش را به شب تبدیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به سخنان اوباما رییس جمهوری آمریکا در تهدید جمهوری اسلامی ایران افزود: سکوت سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر در برابر چنین تهدیداتی علیه ایران آیا می تواند معنایی جز رضایت و یا ترس داشته باشد؟

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه ملت ایران از این گونه تهدیدات ترسی ندارد گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و مردم ایران در سی سال اخیر ایستادگی کردند و اجازه هیچ گونه حرکتی به استکبار و آمریکا ندادند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به قانون هدفمند شدن یارانه ها این اقدام را کاری بزرگ و نیز سنگی بزرگ دانست و افزود: رییس جمهوری با همت مضاعف و شجاعتی که دارد می خواهند این سنگ بزرگ را بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح بزرگ فقر و بیکاری درکشور از بین برود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رییس جمهوری دنبال ایجاد اشتغال در کشور است و ملت ایران نیز باید در این راه همراهی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، خطاب به دولتی های گفت: دولتی ها مراقب باشند به مردم فشار وارد نشود و اگر این حرکت با احتیاط باشد از وارد شدن فشار به مردم جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور تبریک گفت و از پرستاران خواست با تاسی از آن بانوی بزرگ با بیماران به مهربانی رفتار کنند.

امام جمعه سمنان با گرامی داشت روز ارتش خطاب به نیروهای مسلح گفت: شما پاسدار نظام و کشور هستید و این را در طول سال های دفاع مقدس با جهاد و شهادت خود اثبات کردید.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با تقدیر از سازمان حفاظت از محیط زیست در پاک نگه داشتن محیط زیست، روز زمین پاک را نیر گرامی داشت و از مردم خواست در حفاظت از طبیعت و محیط زیست تلاش کنند./پ202/ص
ارسال نظرات