۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۸۰۶۶۹

نرم افزار کتابخانه دانستنی‌های حجاب تولید شد

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به مناسبت بیست و یکم تیرماه ، روز عفاف و حجاب اقدام به تولید نرم افزار کتابخانه دانستنی‌های حجاب کرده است.
حجاب


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نرم افزار عفاف و حجاب در مدینه منوره تولید و آماده ارائه به زائران است.

حجت الاسلام غزالی مسؤول کتابخانه بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره عناوین موجود در این کتابخانه را حجاب در قرآن، حجاب در روایات، نگاه به نامحرم، رابطه زن و مرد از دیدگاه چند روایت ، عذاب زنان بدکردار ، تفسیر آیات حجاب در قرآن ، فلسفه پوشش در اسلام ، واژه‏ «حجاب‏» ، سیمای حقیقی مسئله حجاب ، ازار برای مردان و رداء عنوان کرد.

بالاپوش برای مردان، ازار، دامن برای بانوان، خمار، شنل برای بانوان ، سادات و بانوان شوهردار ، پوشش بانوان در برابر مردان مَحْرَم ، حجاب از دیدگاه فقهای متاخر ، انواع لباسهای زینتی ، نگاهی کوتاه به تاریخچه حجاب ، جنبه روانی حجاب ، حدود پوشش زن در اسلام ، داستانهای حجاب ، انواع بدحجابها و غیره از دیگر عناوین ارائه شده در این نزم افزار به شمار می رود.

این نرم افزار هم اکنون در قالب محتوای الکترونیکی بلوتوث در این کتابخانه بصورت خودکار به زائران ایرانی بیت الله الحرام عرضه می‌شود. /909/د102/ع


ارسال نظرات