۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۸۱۳۷۵

سومین کنگره مهدویت در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین کنگره علمی و پژوهشی مهدویت سوم مرداد در اهواز برگزار خواهد شد.
کنگره مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین کنگره علمی و پژوهشی مهدویت سوم مرداد از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خوزستان در اهواز برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کنگره، تولید محتوی فکری و معنوی برای قشر تأثیرگذار جامعه اعم از روحانیان و استادان حوزه و دانشگاه‌، اعلام شده است.

مخاطبان این کنگره و نشست علمی افراد فرهیخته و صاحب آثار و تألیفات از حوزه و دانشگاه های استان خوزستان هستند که با حضور شخصیت‌های مختلفی از سراسر کشور با آنان به تبادل نظر خواهند پرداخت.

در این کنگره پژو هش هایی که در سطح ملی یا استانی مطرح هستند و مرتبط با موضوع مهدویت خواهند بود و سخنرانی مهمانان و شخصیت های علمی کشوری با موضوع مهدویت و نیز بخش کارگاهی که چگونگی فعالیت در زمینه مسائل مهدویت در عرصه فرهنگی و تبلیغی ار تبیین می کنیم و دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است، در سال گذشته اولین کنگره مهدویت در اهواز برگزار شد که در این کنگره دواثر مکتوب با عنوان‌«پژوهه مهدوی» و «‌برگزیده های مقالات فراخوان شده به کنگره» که در حین برگزاری کنگره منتشر و به صحن کنگره ارائه شد.

قابل ذکر است، این کنگره از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(ع) خوزستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سوم مرداد‌ برابر با سیزدهم شعبان در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات