۳۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۸۱۵۱۰

طرح بصیرت فرهنگیان در استان‌های مختلف کشور اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته تخصصی تبلیغ و پژوهش ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه از اجرای طرح بصیرت فرهنگیان در برخی از استان‌های کشور خبر داد.
آرشيو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی، دبیر کمیته تخصصی تبلیغ و پژوهش ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، ظهر پنج شنبه، در چهارمین هم‌اندیشی دبیران کمیته‌های ستادی مراکز حوزوی و آموزش و پرورش که در مجتمع فرهنگیان قم برگزار شد، از اجرای نخستین دوره آموزشی بصیرت فرهنگیان در استان های مختلف کشور خبر داد.

وی با اشاره به اجرای اهداف این طرح ابراز داشت: طرح آموزشی و فرهنگی بصیرت فرهنگیان، با هدف آشنایی بیش از پیش فرهنگیان با اصول مبانی اسلامی و افزایش آگاهی های دینی و اعتقادی آنان برگزار می شود.

حجت الاسلام ملکی، با بیان این‌که بخشنامه تصویبی طرح بصیرت فرهنگیان به مراکز استانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح آموزشی و فرهنگی،‌ استادان حوزوی و دانشگاهی برجسته، با ارائه مطالب مورد نیاز،‌ مبانی و مسائل بصیرت را تشریح خواهند کرد.

دبیر کمیته تخصصی تبلیغ و پژوهش ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه از مشارکت مراکز حوزوی از جمله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان، تیپ رزمی تبلیغی مستقل امام صادق(ع) و دیگر نهادهای حوزوی در اجرای این طرح خبر داد.

حجت‌الاسلام ملکی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ارتقا بصیرت در اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: طرح بصیرت فرهنگیان در استان های قم، مرکزی، مازندران، گیلان، تهران و قزوین هم اکنون در حال اجرا است.

دبیر کمیته تخصصی تبلیغ و پژوهش ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در پایان با تأکید بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، افزایش این همکاری های را به نفع کشور دانست و تاکید کرد: امیدواریم با توسعه همکاری‌های دوجانبه، شاهد اجرای طرح های مناسب فرهنگی از جمله طرح ارتقای بصیرت فرهنگیان در همه استان های کشور باشیم.

گفتنی است،‌ در این طرح حدود سیصد هزار نفر از فرهنگیان سراسر کشور مشارکت می‌کنند.‌/924/پ202/س
ارسال نظرات