۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۲۰۳۱

گردهمائی یادگاران دفاع مقدس و شهدای طالقان کرج برگزار شد

خبرگزاری رساـ گردهمایی بزرگ یادگاران دوران دفاع مقدس و یادواره شهدای منطقه طالقان کرج با حضور با خانواده معظم شهداء و ایثارگران و جمع کثیری از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.
ياد ياران
به گزارش خبرگزاری سا، گردهمایی بزرگ یادگاران دوران دفاع مقدس و یادواره شهدای منطقه طالقان کرج با حضور پرشور امت حزب الله، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و جمع کثیری از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسؤولان شهری و انتظامی ونظامی در سالن ورزشی آیت الله طالقانی شهرک طالقان برگزار شد.

برادر محمد شهیدی دبیر این مراسم در ابتدا مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیتهای هیئت رزمندگان طالقان به اطلاع ایشان رساند و گفت : خوشبختانه این مراسم هر سال پر شورتر وپر رونقتر از سال قبل برگزار میگردد و ما امروز شاهدیم علی رغم فاصله زیاد محل برگزاری مراسم با شهر های اطراف برادران و خواهرانمان از تهران وکرج و سایر نقاط میهن اسلامی خود را به طالقان رسانیده اند تا دراین فضای معنوی که حال وهوای خاصی داردحضور یابند .

مسؤول هیئت رزمندگان در ادامه افزود : مردم خونگرم طالقان در دوران دفاع مقدس با تقدیم 414 شهید از بهترین جوانان خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند و هم اکنون نیز جوانان غیور طالقان آماده و گوش بفرمان رهبر انقلاب می باشند تا از دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره) پاسداری نمایند .

در ادامه مراسم امیر غلامحسین دربندی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ضمن بیان شاخصه های جنگ تحمیلی گفت : فرماندهی جنگ بدست پرتوان ولی فقیه زمان بود و امام خمینی (ره) با دم مسیحائی نفس الهی رزمندگان را هدایت می کرد ،و رزمندگان نیز با یک رابطه عاطفی عمیق سربفرمان امام خود بودند .دربندی در ادامه افزود : رزمندگان اسلام چه سپاهی وچه ارتشی و چه نیروهای بسیجی با وحدت و یکدلی صحنه های بی بدیلی از ایثار و شهادت را برای ثبت در تاریخ خلق نمودند . و منطقه طالقان نیز با تقدیم بهترین فرزندان خود در این حرکت تاریخی نقش بسزائی داشت و ما مفتخریم خادم خانواده معظم شهداء ایثارگران و جانبازان عزیز باشیم و وظیفه خود می دانیم یادوخاطره شهداء را تا آنجا که در توان داریم گرامی بداریم.

گفتنی است، این مراسم در حضور فرماندار محترم ساوجبلاغ آقای حدادی و با مداحی حاج منصور نورانی برگزار گردید و در پایان حاضران با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای اجرای فرامین رهبر انقلاب اعلام کردند. /917/د102/ص


ارسال نظرات