۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۸۲۰۸۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مشکینی پشتیبان واقعی ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ارزنده آیت الله مشکینی در تداوم حرکت های انقلاب اسلامی اظهار داشت: این عالم ربانی همواره در مسیر ولایت و رهبری گام بر می داشت و هیچ گاه از محور ولایت فقیه عدول نمی کرد و همیشه پشتیبان واقعی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آمریکا با دخالت های بی جا و بی موقع خود در امور داخلی کشورهای مختلف و تضعیف دینداری منفورترین چهره و کشور در جهان است.

وی با بیان این‌که آمریکا باید قدرت خود را در جهت صحیح بکار گیرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه این کشور از این قدرت فزاینده خود در جهت نادرست استفاده کرده و اکنون نیز در حال از دست دادن این قدرت است.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنانش با اشاره به این‌که روسیه نیز باید در ارتباط  خود با کشورهای دیگر تعادل را رعایت کند، اظهار داشت: روسیه باید حواسش را جمع کند تا همچون آمریکا گرفتار شیطنت های خود نشود چرا که بنای خداوند بر نصرت دوستان و نابودی دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: آمریکا اکنون نه تنها در رابطه انسانی و حقوق بشر خود در تنگنا قرار گرفته است بلکه در اقتصاد نیز با چالش بزرگی روبرو شده است و به نوعی هوا در اقتصاد خود تزریق می کند.

وی با اظهار تأسف از همراهی و همگامی برخی از کشورهای ناتو با سیاست های غلط آمریکا یادآور شد: این کشورها با یارگیری و وحدت رویه مخصوص به خود در واقع سران سرنوشت خود را دشوار می کنند و کشورهای اسلامی هیچ نیازی به همراهی با آنان ندارند.

خطیب جمعه بهشهر بیان داشت: آنان با سیاست ها و تحریک آمریکا ظاهر شده اند و به غلط خود آنچه را که آمریکا دیکته کرده را انجام می دهند و تاکنون نیز به ضررشان تمام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ارتحال عالم ربانی آیت الله مشکینی (ره) اشاره کرد و گفت: رییس فقید مجلس خبرگان رهبری مجتهدی فرزانه و بی نظیر در عصر ما بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ارزنده آیت الله مشکینی در تداوم حرکت های انقلاب اسلامی افزود: این عالم ربانی همواره در مسیر ولایت و رهبری گام بر می داشت و هیچ گاه از محور ولایت فقیه عدول نمی کرد و همیشه پشتیبان واقعی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی بود.

وی همچنین با گرامیداشت روز اهداء خون، روز جهانی شیر مادر، شهادت علامه فضل الله نوری و اشغال کویت نیز اظهار داشت: باید این مناسبت ها در جایگاه خود مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در هر صورت هر مناسبتی را براساس موازین دین و اسلام برگزار نماییم.

وی با دعوت به تقوا و دینداری گفت: نمازگزاران وجدان تشخیص کناه را دارند و به همین دلیل نیز کمتر دچار وسوسه های شیطانی می شوند./950/پ201/ص
ارسال نظرات