۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۲۶۴۷
امام جمعه اندیمشک:

شورای فرهنگ عمومی حامی ارزش‌های انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در راستای احیا و گسترش ارزش‌های انقلابی برنامه‌ریزی کند و تلاشی مستمر و جدی داشته باشد.
شوراي فرهنگ عمومي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: این شورا باید در راستای احیا و اشاعه ارزش های انقلابی برنامه ریزی و تلاشی مستمر و جدی داشته باشد.

امام جمعه اندیمشک با تأکید بر ضرورت شناسایی معضلات فرهنگی جامعه به عنوان دیگر وظیفه مهم این شورا اظهار داشت: معضلات فرهنگی باید به درستی شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرند و برای رفع آنها گام های جدی و عملی برداشته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گرفتار شدن در تشریفات را از آفت های بزرگ عرصه فرهنگ به ویژه شورای فرهنگ عمومی خواند و از اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خواست تا به دنبال راهکارهای اجرایی برای مصوبات باشند.

وی تصریح کرد: تنها اتکا به ارائه گزارش های نوشتاری نمی تواند راهگشای مشکلات بخش فرهنگ باشد بلکه لازم است در این راستا به دنبال خروجی های مناسب بود.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: مشارکت و ایفای نقش از سوی بانوان در این راستا بسیار مهم است؛ از این رو آنها باید نسبت به رعایت و ترویج حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کرامت میری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالعظیم امینیان رییس اداره بازرگانی ، نعمت الله مریدی رییس اداره تربیت بدنی و شهلا سهرابی دبیر کمیسیون بانوان فرمانداری اندیمشک از‌ دیگر حاضران در این نشست بودند که هر کدام به بیان راهکارهای در خصوص تقویت فرهنگ عمومی پرداختند.

گفتنی است، بررسی اوضاع مساجد و نمازخانه های شهر، ضرورت تأسیس فروشگاه ها و تولیدی های البسه با رعایت شؤونات اسلامی، توجه به بخش ورزش زورخانه ای و تلاش برای جایگزینی آن به جای برخی ورزش های غربی، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و تصمیماتی در خصوص آنها گرفته شد./945/پ202/س
ارسال نظرات