۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۳۱۳۰
آیت الله طبرسی:

حمایت قاطعانه آیت الله نوری همدانی از رهبری دل همه مؤمنان را شاد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که حمایت قاطعانه حضرت آیت الله نوری همدانی از مقام معظم رهبری دل همه مؤمنان را شاد کرد، افزود: این مرجع بزرگ تقلید بار دیگر با حمایت‌ها و روشنگری‌های خود ولایت فقیه و نظام اسلامی ولایت مداری خود را به همگان نشان دادند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز درگردهمایی علما و روحانیان استان که در مصلای امام خمینی‌(ره) ساری برگزار شد، با ابراز خرسندی از سفر تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به مازندران گفت: تشریف فرمایی این مرجع بزرگ تقلید در حقیقت حضور فقه، فقاهت، اجتهاد، مرجعیت و دفاع از ولایت فقیه است.

وی با بیان این که حضرت آیت الله نوری همدانی ید طولایی در فقاهت دارد، افزود: این مرجع تقلید آگاه و روشن در مسائل مختلف اسلامی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که موضع گیری های شفاف و صریح این مرجع بزرگ تقلید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای همگان روشن و واضح است، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی از روزی که نهضت انقلاب اسلامی به سرپرستی امام راحل آغاز شد؛ همراه و همگام با امام راحل در همه ی مراحل استقرار و استحکام انقلاب اسلامی حضور داشتند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی همراه امام راحل با وجود فشارها و آزارهای بسیار ایستادند و از اندیشه های سیاسی و اهداف بلند و پاک امام راحل به نام ولایت فقیه دفاع جانانه و قاطعانه کردند.

آیت الله طبرسی در ادامه به انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: ایشان در طول بیش از بیست سال گذشته با مدیریت حکیمانه خود همه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند و نظام اسلامی را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در داخل و خارج به دنبال ضربه زدن به این نظام الهی هستند؛ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران مدیریت حکیمانه خود با هوشیاری و نگاهی بلند توانستند نظام اسلامی را از همه ی بحران های پیش آمده دور کنند.

وی در ادامه باتأکید براین که حمایت قاطعانه حضرت آیت الله نوری همدانی از مقام معظم رهبری دل همه مؤمنان را شاد کرد، افزود: این مرجع بزرگ تقلید بار دیگر با حمایت ها و روشنگری های خود ولایت فقیه و نظام اسلامی ولایت‌مداری خود را به همگان نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سفرهای تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به شهرهای مختلف کشور را حرکت کم سابقه و تاریخی دانست و گفت: حضور یک مرجع تقلید درمیان مردم و صحبت با آنها موجب تقویت آگاهی های دینی و نیز نزدیکی مردم با روحانیت خواهد شد.

آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان ماه خودسازی، درون بینی و عرضه کردن خود به خدا دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان نیز باید درماه مبارک رمضان در مسائل تبلیغی بیشتر توجه کنند.

امام جمعه ساری مبلغ، تبلیغ و مخاطب را سه عنصر مهم در تبلیغ احکام دینی دانست و تصریح کرد: محورهای تبلیغ از سوی مبلغان باید محکم و مستند باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات