۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۳۴۳۱

برپایی نمایشگاه کتاب در مترو از سوی طلاب تهران

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی تهران به صورت خودجوش در ایام ماه مبارک رمضان در ده ایستگاه متروی تهران نمایشگاه کتاب برپا می‌کنند.
برپایی  نمایشگاه کتاب در مترو از سوی طلاب تهران برپایی  نمایشگاه کتاب در مترو از سوی طلاب تهران
علی اشتری،‌ عضو هیات موسس گروه فرهنگی صبح شبنم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برپایی نمایشگاه کتاب توسط این گروه طلبگی، در متروی تهران خبر داد.

وی گفت: در این نمایشگاه و فروشگاه ها 350 عنوان کتاب از 15 ناشر در موضوعات ادبیات پایداری که شامل رمان،‌ داستان، شعر و همچنین در موضوعات اسلامی همچون پرسش و پاسخ دینی و مذهبی عرضه می‌شود.

اشتری با اشاره به نیاز جامعه به مشاور دینی و پاسخگوی مسایل شرعی به خصوص در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان،‌ در هر یک از نمایشگاه هایی که در ایستگاه های مترو دایر است،‌ یک مبلغ دینی جهت راهنمایی و مشاوره در مورد کتابخانی،‌ سیر مطالعاتی کتاب های دینی و همچنین پاسخ به سوالات و شبهات مطرح شده از سوی مراجعان حضور خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه کتاب کار خود را از نیمه شعبان آغاز نموده و تا نیمه ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا هشت شب دایر خواهد بود و کتاب ها را با تخفیف 20 درصد تخفیف به علاقه مندان ارائه خواهد داد.

گفتنی است: نمایشگاه کتاب در ایستگاه های امام خمینی(ره)،‌ امام حسین(ع)،‌ شهدا،‌دروازه شمیران، طالقانی،‌ مفتح، هفت تیر، شریعتی، قیطریه و ایستگاه سرسبز دایر است./956/پ202/ص
ارسال نظرات