۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۸۳۶۸۹
امام جمعه نیکشهر:

پایه‏هاى استکبار به دست ملتهاى اسلامى فرو خواهد ریخت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر، گفت: تا انقلاب اسلامی سر پا ایستاده ‏است، امید و شوق ملتهاى مسلمان به اسلام روز به ‏روز بیشتر خواهد شد و انشاء الله پایه‏هاى استکبار به دست ملتهاى اسلامى متزلزل می شود و فرو خواهد ریخت.
امام جمعه نيکشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر، در خطبه های این هفته نماز جمعه نیکشهر، با اشاره به سالروز کودتاى آمریکایى - انگلیسى 28 مرداد براى بازگرداندن شاه خائن‏، اظهار داشت: اگر سلامت معنوى و اتحاد را حفظ کنیم، دشمن نمى‏تواند آسیبى به ما برساند .  

وی، افزود: ملت بزرگ ما نشان داده که پاى اسلام و انقلاب و ارزشهاى اسلامى ایستاده است و بخوبی درک کردذه است که امور این کشور را جز اجراى مقررات عادلانه و فاخر اسلامى چیز دیگرى حل نخواهد کرد .

خطیب جمعه نیکشهر، اضافه کرد: جلوى سلطه دشمن و تسلط دیکتاتورى ظالمانه‏اى را که دشمن مى‏خواهد در این کشور برقرار شود، هیچ چیزى جز اسلام نمى‏گیرد و مردم بیدارند و امروز دیگر آن روزها نیست، امروز روزى نیست که آمریکا بتواند مثل 28 مرداد یا انگلیس مثل دوران رضاخان عمل کند .

حجت الاسلام لطفیان سرگزی، بیان داشت: امروز تمام آحاد جامعه از جوانانى که در این کشور براى دفاع از اسلام آماده هستند، و زنان و مردان مؤمن، آگاه و غیور، ملتى را تشکیل داده‏اند که اسوه و نمونه ملتها است و ملتهاى دیگر به انقلاب اسلامی نگاه مى‏کنند و از انقلاب اسلامی تعلیم و پیام مى‏گیرند .

وی، تصریح کرد: تا انقلاب اسلامی سر پا ایستاده‏است، شوق ملتهاى مسلمان به اسلام روز به ‏روز بیشتر خواهد شد و انشاء الله پایه‏هاى استکبار به دست ملتهاى اسلامى متزلزل خواهد شد و فرو خواهد ریخت.

امام جمعه نیکشهر، تأکید داشت: باید مراقب باشیم که از درون پوک و پوسیده نشویم، زیرا تا وقتى که ما سلامت معنوى خودمان را حفظ کردیم و در راهى که اسلام و جمهورى اسلامى به ما نشان داده، پیش رفتیم و از آن راه منحرف نشدیم، مطلقا و از دشمن بیرونى ترسى نداریم .

وی، خاطر نشان کرد: ملت ایران با وحدت، اتحاد، همبستگى، تلاش و مجاهدت و جدى‏ گرفتن حرکت عظیم خود به سوى قله‏هاى کمال، مى‏تواند بر دشمن فائق آید./940/پ202/ص
ارسال نظرات