۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۴۰۶۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت:

افزایش باورهای دینی مردم سند افتخار حضور روحانیان در مناطق تبلیغی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت با اشاره اعزام روحانی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان گفت: افزایش باورهای دینی مردم سند افتخار حضور روحانیان به عنوان سفیران هدایت در مناطق مختلف کشور است.
رييس اداره تبليغات اسلامي مينودشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت، امروز در نشست روحانیان این شهرستان، ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و گفت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خود سازی و زدودن درون از ناپاکی ها است.

وی با تأکید براین‌که از فرصت کوتاه ماه مبارک رمضان باید برای خودسازی و تهذیب نفس بهره گیریم، افزود: با شروع ماه مبارک رمضان، درهای دوزخ بسته شده و خداوند همه درهای رحمت خود را به روی بندگانش می گشاید و همه روزها و شب‌های رمضان از حال و هوای ملکوتی و خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام صفی الحسینی ادامه داد: در ماه مقدس رمضان همه بندگان مهمان ضیافت الهی هستند و خداوند متعال به ازای هر کار نیکویی که انسان ها انجام دهند، چند برابر پاداش در نظر گرفته است.

وی در ادامه سخنانش روحانیان را یکی از ارکان توانمند نظام، انقلاب و مروج فرهنگ اسلام ناب محمدی برشمرد با بیان این‌که زحمات این بزرگواران ستودنی است، گفت: فعالیت های تبلیغی روحانیان در ماه مبارک رمضان می تواند اثرات مهمی را در تعمیق ارش های دینی در جامعه داشته باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت با اشاره اعزام روحانی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان تصریح کرد: آموزش قرآن کریم، معارف و احکام و افزایش سطح آگاهی های دینی و اعتقادی مردم سند افتخار حضور روحانیان به عنوان این سفیران هدایت در مناطق مختلف است.

حجت الاسلام صفی الحسینی با اشاره به این‌که عموم مردم از حضور یک روحانی در روستا و مناطق دور افتاده رضایت کامل دارند، بیان داشت: حضور یک روحانی در یک منطقه افزون بر تحکیم مبانی دینی آن منطقه دستاوردهای بسیار دیگری را نیز به دنبال دارد.

وی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای مبلغان جهت ارتباط سازنده با نسل جوان جامعه دانست و تصریح کرد: مبلغان باید با ارتباطی مناسب با نوجوانان و جوانان در تعمیق باورهای دینی در آنها تأثیرگذار باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت مساجد را بهترین پایگاه برای جذب جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن فضایی مناسب در مساجد زمینه حضور قشر جوان را در این مکان معنوی فراهم کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات