۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۸۴۳۵۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

فعالیت‌‌های فرهنگی اوقاف خوزستان با رویکرد قرآنی پیگیری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اهتمام فعالیت‌های قرآنی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه، شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی این اداره را فعالیت‌های قرآنی خواند.
حجت الاسلام سيد عبدالرضا حسيني فرد، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان، امام جمعه موقت شيبان اهواز
حجت الاسلام عبدالرضا حسینی فرد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان را فعالیت‌های قرآنی خواند و بیان داشت: از جمله برنامه‌هایی که در این زمینه در نظر داریم محافل انس با قرآن کریم ویژه مساجد و امام‌زادگان است.

مدیر کل اوقاف خوزستان با اشاره به برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان به نشست‌های تخصصی با موضوعات رشته‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: افزون بر نشست تخصصی قرآن، نشست تخصصی ویژه تواشیح نیز برگزار می‌شود که همواره این برنامه ها مورد توجه و استقبال جوانان گرفته است.

امام جمعه موقت شیبان با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان، مدال آوران و نخبگان قرآنی که در سال گذشته برای نخستین‌بار صورت گرفت، خاطر‌نشان کرد: امسال نیز این برنامه هر چه با شکوه‌تر انجام خواهد شد و از نخبگان قرآنی خوزستان تجلیل خواهد می‌شود.

وی ابراز داشت: خوزستان در سطح تخصصی قرآن کریم جایگاه والایی دارد و در کنار کشور‌هایی همچون تونس، الجزایر و مصر در ترکیب هیأت داوران مسابقات بین المللی قرآن کریم قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی فرد از حضور قاری برجسته مصری، شیخ عبدالفتاح طاروتی در یازدهم تا سیزدهم ماه مبارک رمضان در محافل قرآنی خوزستان خبر داد و ابراز داشت: شیخ عبدالفتاح طاروتی از قاریان مطرح جامعه قرآنی و مورد توجه جوانان است که از سوی اداره اوقاف جهت شرکت در محافل قرآنی خوزستان دعوت شده است./945/پ202/س
ارسال نظرات