۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۴۸۷۴
امام جمعه سردشت دزفول:

رابطه با آمریکا تا زمانی که خوی استکباری را کنار نگذارد بی معنا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به مباحث مربوط به ارتباط ایران با آمریکا و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: موضع ملت ایران در قبال آمریکا همان موضعی است که معظم له فرموده و تا آمریکا خوی استکباری خود را کنار نگذارد برقراری ارتباط بی معناست.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان، اظهار داشت: آحاد ملت و کارگزاران نظام اسلامی وظیفه دارند تا با تأسی و فرمانبرداری از رهمنون های رهبر معظم انقلاب و حفظ وحدت و همدلی از پرداختن به مسائل و حواشی اختلاف افکن پرهیز کنند.

امام جمعه سردشت دزفول همچنین با اشاره به عملکرد دولت دهم و ضرورت تداوم عدالت محوری اظهار داشت: لازم است این دولت طبق فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب رسیدگی به مشکلات همه مناطق به ویژه نقاط محروم و دور افتاده را مورد توجه جدی قرار دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: رویه دولت دهم و هیئت وزیران باید ادامه دهنده روند عدالت محوری دولت نهم بوده و مدیران و مسؤولان بخش های مختلف در پیگیری مشکلات مردم با همان انگیزه و روش، در خدمت رسانی خود کوشا باشند.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات فراوان در بخش های رفاهی و معیشتی سردشت دزفول، نیمه کاره بودن پروژه تأسیسات آب رسانی را از مهم ترین مشکلات این بخش دانست و خواستار رسیدگی و حل این موضوع مهم از سوی مسؤولان شد.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به اختصاص مبلغ 850 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه آب رسانی سردشت دزفول در سال جاری تصریح کرد: به رغم وعده های استاندار خوزستان هیچ بودجه ای تاکنون در این زمینه تخصیص نیافته و پروژه نیمه کاره رها شده است.

امام جمعه سردشت، همچنین رسیدگی به مشکلات جاده پر پیچ و خم و خطرناک سردشت به دزفول را به منظور جلوگیری از بروز سوانح فراوان در آن خواستار و از مسؤولان امر درخواست کرد که هر چه سریع تر نسبت به ایمن سازی این جاده 45 کیلومتری اقدام کنند./945/پ202/ص


ارسال نظرات