۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۸۴۹۳۴
امام جمعه موقت اردبیل:

سازش با رژیم صهیونیستی ذلت‌بار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اردبیل گفت: تا زمانی که این غده چرکین از پیکره نظام اسلامی و جهان اسلام پاک نشود، هرگز مسلمانان و دولت‌های اسلامی به آرامش نخواهند رسید.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی فروغی، امام جمعه موقت اردبیل، امروز در خطبه ‌های نماز جمعه اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر هر مسلمانی واجب است.

وی با تشریح شرایط موجود در فلسطین اشغالی گفت: اگر امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی دم از مذاکره می ‌زنند، به دلیل درک موقعیت کشورهای اسلامی به ویژه پشتیبانی ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین است.

جحت الاسلام و المسلمین فروغی با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت، گفت: تا زمانی که این غده چرکین از پیکره نظام اسلامی و جهان اسلام پاک نشود، هرگز مسلمانان و دولت‌های اسلامی به آرامش نخواهند رسید.

وی با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل در خصوص مساله فلسطین خاطر نشان کرد: نظام استکباری امروز با تمام فزون‌طلبی‌های خود سخن از مذاکره به میان می‌آورد و سعی می‌کند با مذاکره یک طرفه هیبت و شوکت مسلمانان را بشکند.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تجربه تلخ رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تصریح کرد: پیروزی های چند سال اخیر حزب‌ الله نشان داد که اگر مسلمانان متحد شوند و پشتیبان هم باشند از پا درآوردن رژیم صهیونیستی ‌کار سهل و آسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: رسیدگی به درخواست‌های اقشار مختلف مردم و بهبود وضع معیشتی وظیفه امروز دولت است.

حجت الاسلام و المسلمین فروغی با تاکید بر الگوگیری مدیران از شهیدان رجایی و باهنر گفت: سادگی و عدالت‌محوری شهدای دولت الگوی مدیران اجرایی و کارگزاران نظام است.

وی راه اندازی نیروگاه بوشهر را افتخاری برای دولت دانست و اظهار داشت: ساخت شناور موشک‌انداز، موشک کرار و دیگر تجهیزات نظامی نشان بارزی از افتخار آفرینی ایرانیان علوی ‌تبار است.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تهدیدات نظامی استکبار جهانی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها نشان داد که اگر دشمن عاقل باشد، نباید دست از پا خطا کند.

وی ادامه داد: آزمودن ملت آزموده شده ایران، خطا است، استکبار جهانی باید از کارنامه گذشتگان ناخلف خود عبرت گرفته و دست از شرارت‌ها و فزون‌طلبی‌های خود بردارند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات