۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۴۹۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت فقیه نماد حق‌‌محوری در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ولی فقیه نماد و محور حق و حقیقت در جامعه اسلامی است.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفظل ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در محفل انس با قرآن در بستان آباد اظهار داشت: پیروی از قرآن ضامن حیات طیبه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که راه امام و مبانی قرآن از هم جدا نیست، خاطر‌نشان کرد: آنان که خود را مزین به آموزه های قرآنی می کنند، به یقین در راه امام و رهبری هستند.

حجت الاسلام ولایی تمسک به قرآن را نیاز امروز بشریت دانست و گفت: انس با قرآن خطرات نفسانی و جسمانی را به دور کرده و انسان را در مسیر تکامل و تقرب به درگاه الهی سوق می دهد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و مبارزه با عقاید شیعی در مجامع بین المللی افزود: ایمنی در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان جز با تمسک به قرآن و ولایت مداری ممکن نیست.

حجت‌الاسلام ولایی وحدت ملی و اسلامی را یکی دیگر از برکات توجه به مفاهیم ارزشمند قرآن دانست و تصریح کرد: پایبندی به قرآن و عمل به مفاهیم غنی آیات الهی تجلی وحدت در جامعه را به دنبال دارد.

وی منشأ بسیاری از مشکلات جهان اسلام را دوری از قرآن و معارف اهل بیت(ع) دانست و گفت: رسول گرامی اسلام در حدیث ثقلین سعادت دنیا و آخرت مسلمانان را رقم زده‌اند، بی توجهی به این حدیث شریف با گمراهی و انحراف همراه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایت فقیه را نماد و محور حق و حقیقت و قرآن دانست و خاطر‌نشان کرد: حرکت بر محور ولایت فقیه تنها عامل نجات کشور از توطئه‌های روزافزون دشمنان است.

حجت الاسلام ولایی در پایان با تأکید بر بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روزه داری، تهذیب نفس، قرائت قرآن و اعمال خیر در این ماه مبارک، در نهایت بایستی به بصیرت دینی بیانجامد./935/پ203/س
ارسال نظرات