۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۸۵۱۱۴

دانشنامه امام علی به روز رسانی شد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) دانشنامه این امام همام با بیش از 1980 مطلب در پایگاه اینترنتی حوزه نت به روز رسانی شد.
دانشنامه امام علی به روز رسانی شد
به گزارش خبرگزاری رسا، این دانشنامه با طبقه بندی 1981 مطلب شامل مقاله، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده و پایان نامه در قالب 21 نمایه اصلی و 78 نمایه فرعی ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، امام(ع) از ولادت تا هجرت، امام (ع) از هجرت تا غدیر، امام (ع) از غدیرخم تا پایان دوران خلفا، امام(ع) از خلافت تا شهادت، مظلومیت امام(ع)، فضائل و مناقب امام علی(ع) از نمایه های اصلی این دانشنامه است.

اخلاق و سیره امام(ع)، آثار و منابع گردآوری شده از سخنان و نامه های امام (ع)، در مکتب امام(ع)، مسلمانان و امام علی(ع)، امام(ع)، کوفه و نجف، امام (ع) در آیینه نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از نمایه های دیگر این دانشنامه است.

همچنین نرم افزار، کتاب، کتابشناسی و پایان نامه در موضوع امام (ع)، امام (ع) در آینه شعر، ادب و هنر، مراکز و مؤسسات تحقیقاتی با موضوع امام (ع) و امام(ع) در اینترنت از جمله دیگر نمایه های این دانشنامه است.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از این دانشنامه به پایگاه اینترنتی حوزه نت به نشانی http://hawzah.net ذیل مراجعه کنند./919/د102/ص
ارسال نظرات