۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۳۸

نرم افزار فرهنگی شهروند الکترونیک در اصفهان طراحی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آغاز پژوهش طراحی نرم افزار فرهنگی شهروند الکترونیک خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد قطبي مسوول اداره فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام محمد قطبی، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با اشاره به ضرورت پرداختن به فعالیت های تربیتی و فرهنگ سازی در جهت ایمن سازی کاربران اینترنت در فعالیت های خود و آگاهی رسانی به جامعه نسبت به آسیب ها و چالش های موجود، نرم افزار شهروند فرهنگی الکترونیک در اصفهان طراحی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه تهران با همکاری وزارت کشور، نرم افزار شهروند الکترونیک را با هدف آموزش خانواده ها در زمینه استفاده از الکترونیک طراحی کرده اند، لازم بود در زمینه آگاهی رسانی جامعه در زمینه های فرهنگی و اخلاقی استفاده از اینترنت، نیز نرم افزاری مناسب تولید شود.

حجت الاسلام قطبی ابراز داشت: با استفاده از این الگو، طراحی نرم افزار فرهنگی شهروند الکترونیک در چهار بخش اخلاق الکترونیک، فقه الکترونیک، خدمات فرهنگی الکترونیک و آسیب شناسی فضای مجازی تولید و به همراه این مجموعه نرم افزاری ارائه می‌شود.

وی به آغاز فعالیت پژوهشی برای طراحی این نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت: این نرم افزار در دهه فجر امسل رونمایی خواهد شد. /965/پ202/ص
ارسال نظرات