۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۸۵۳۰۸
استاد حوزه علمیه ارومیه:

آزادی قدس آرمان جهانی انقلاب اسلامی است

خبرگزای رسا ـ استاد حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه گفت: قدس نیازمند حمایت های جدی دولت ها است، در حالی که برخی از کشورهای عربی و اسلامی مسأله قدس را به فراموشی سپرده اند.
راهپيمايي روز قدس
حجت الاسلام محرم خلیل زاده، استاد حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به روز جهانی قدس افزود: متأسفانه برخی از کشورهای عربی و اسلامی مسأله قدس را به فراموشی سپرده اند و از آن حمایت نمی کنند در حالی که قدس نیازمند حمایت جدی دولت ها است.

وی روز قدس را نمادی برای دفاع از حقوق مظلومان مسمان جهان در برابر استکبار دانست و گفت: آزادی قدس شریف یکی از آرمان های جهانی انقلاب اسلامی است که مردم مسلمان کشورمان در سی و یک سال گذشته با حضور پرشور خود در این صحنه ضمن حمایت از این هدف مقدس، نقشه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام خلیل زاده تاکید کرد: امسال نیز ملت های آزادی خواه جهان به ویژه ملت مسلمانان ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر توطئه های دشمنان خواهند کشید.

این استاد حوزه علمیه ارومیه تصریح کرد: روز قدس رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان و تقویت کننده وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست در برابر رژیم تروریستی اسرائیل و نظام سلطه است.

حجت الاسلام خلیل زاده انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قدس را احیای یاد و نام قدس در ذهن مسلمانان دانست و از مردم خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مواضع فلسطینیان مطیع فرمان امام راحل باشند./936/ت302/س
ارسال نظرات