۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۸۵۵۴۹
معاون ستاد مشترک سپاه پاسداران:

مردم ایران دفاع از آرمان فلسطین را بزرگترین ارزش اسلام می دانند

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت تاریخی مردم مسلمان ایران از قبله اول مسلمین، گفت: مردم ایران دفاع از آرمان بزرگ فلسطین را از بزرگترین ارزشهای نظام و اسلام می دانند.
قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سردار محمدرضا موحدی، معاون ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سمنان با اشاره به حمایت تاریخی مردم مسلمان ایران از قبله اول مسلمین، گفت: مردم ایران دفاع از آرمان بزرگ فلسطین را از بزرگترین ارزشهای نظام و اسلام می دانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در جنبش و حرکت فلسطینیان داشته است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا جنبش فلسطین از یک نهضت ناسیونالیستی به جنبشی اسلامی تبدیل شود.

معاون مشترک سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم هرگز نباید حرکت و راهپیمایی های هرساله خود را دست کم بگیرند افزود: در جهان امروز به رغم تمام تبلیغات و تلاش های نافرجام رسانه های غربی راهپیمایی مردم ایران نقش بسیار موثر و غیر قابل انکاری در افکار عمومی جهان دارد.

موحدی حمایت از فلسطین و لبنان و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را نه تنها خواست مردم ایران بلکه خواست تمام مردم منطقه دانست و تصریح کرد: دفاع از آرمان فلسطین و لبنان به نوعی دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی است زیرا این کشور غاصب دائم در فکر تصاحب و حمله به کشورهای منطقه است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر گذاری عمیق راهپیمایی روز جهانی قدس در عرصه جهانی بر لزوم حمایت همه جانبه دیگر کشور ها بخصوص کشورهای اسلامی براساس آموزه های دینی، اسلامی و قرآن کریم تاکید کرد./960/پ202/ص

ارسال نظرات