۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۸۵۷۰۷
عضو هیات رییسه جامعه مدرسین:

خنثی سازی قدرت اسلام و جلوگیری از پیام انقلاب ایران از اهداف اسلام هراسی است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه خواهران با شاره به ایجاد موج بیداری اسلامی در جهان، بیان داشت: اسلام هراسی، راهکاری برای برون رفت از مشکلات داخلی و خارجی کشورهای غربی است.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي


حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تشدید اسلام هراسی در غرب، گفت: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش شعاع آن که به بیداری اسلامی در میان امت های مسلمان منجر شد، استعمار متوجه رقیب جدی برای خود شد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی با این خصیصه بارز که بر احقاق حقوق ملت ها تاکید داشت و از سوی دیگر در حد و اندازه اندیشمندان اسلامی باقی نمانده بلکه آحاد جامعه را نیز با خود همراه کرد، نظام سلطه و هم پیمانان او را به وحشت انداخت.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، استقلال، آزادی و آزادگی را به مردم جهان مخابره کرد،بیان داشت: اگرچه قبل از انقلاب اسلامی ایران هم حرکت های حق طلبانه در جهان بود اما نظام اسلامی ایران نشان داد که یک ملت با اتکا به یک رهبر می تواند به تمام خواسته های خود برسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز اقلیت ها در کشورهایی همچون امریکا از حقوق مادی و معنوی خود بهره مند نیستند و منافع صاحبان کارتل های بزرگ، ظلم و نابرابری را در میان طبقات گوناگون جامعه غربی دامن می‌زنند.

عضو جامعه مدرسین، با بیان اینکه ارائه چهره ای کریه از اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی، راهکاری برای برون رفت از مشکلات داخلی و خارجی کشورهای غربی است، بیان داشت: قدرت های استعماری می کوشند تا با ارائه چهره غیر واقعی از اسلام بین مردم و مکتب عدالت محور اسلام فاصله ایجاد کنند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: امروز استکبار برای رسیدن به منافع خود از هیچ تهمتی به اسلام دریغ نمی کند.

وی اظهار داشت: بشر به خوبی درک می کند که تهمت هایی مانند ضدیت با حقوق بشر و نقض آزادی های شخصی متوجه خود غرب است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: شواهد نشان می دهد در دهه 90 بن لادن و ایادی او در پایگاه های آمریکایی آموزش دیده و با حمایت تسلیحاتی وارد خاک افغانستان شدند و حال آمریکا خود را نماد مبارزه با تروریست می‌نامد و به همین بهانه در افغانستان حضور مستقیم پیدا می کند. /909/ت302/ع






ارسال نظرات