۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۵۹۱۰
صفارهرندی:

اطاعت از رهبری باید بدون اما و اگر باشد

خبرگزاری رسا ـ صفار هرندی در جمع اصولگرایان مازندران بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور اصلی همه ی امور در کشور دانست و گفت: اطاعت از رهبری باید بدون اما و اگر باشد.
صفارهرندي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، محمد حسین صفارهرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته در جمع اصولگرایان استان در حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل برگزار شد، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور اصلی همه ی امور در کشور دانست و گفت: اطلاعت از رهبری باید بدون اما و اگر باشد.

وی با تأکید براین‌که در اطلاعت از ولی فقیه باید گوش به رهنمودهای ایشان باشیم، افزود: باید پس از گوش دادن هر چیزی که بیان شد بدون چون و چرا بدان عمل شود.

صفارهرندی با بیان این‌که همه ی نگاه ها باید به لسان مبارک ولی فقیه زمان باشد، خاطرنشان کرد: اساس و مبنای همه ی فعالیت ها در کشور باید سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی وحدت حول محور ولایت فقیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تنها وحدت دراین محور است که دارای ارزش است.

وی با انتقاد از بیان طرح مکتب ایرانی از سوی برخی افراد، بیان و ترویج این مسأله را نشأت گرفته از یک ذهن بیمار دانست و تصریح کرد: تنها ذهن های بیمار و منحرف است که به دنبال بیان این گونه مسائل است.

صفار هرندی ملت ایران را ملتی هوشمند معرفی و بیان داشت: همه ی این احترام ها تا زمانی پذیرفتنی است که افراد در چارچوب پذیرفته شده و اصولی نظام باشند و کسی که پایش را فراتر بگذارد دیگر همین مردم برای آنها ارزش قائل نخواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث سال گذشته انتخابات اشاره کرد و گفت: عده ای در این کشور در حوادث سال گذشته ملعبه ی دست منحرفان شدند و خودشان را بدنام کردند.

وزیر سابق ارشاد دولت نهم با بیان این‌که حقارت این جماعت فتنه گر آنچنان عریان شد که مزروعی یکی از عناصر اصلاح طلب می گفت جنبش سبز ما آنچنان ظرفیت دارد که از گوگوش تا سروش را در بر می گیرد، ادامه داد: فتنه گران با نهایت استیصال با همجنس گرایان و سلطنت طلبان هم به جبهه مشترک دست یافتند.

صفار هرندی با اشاره به این که بدبخت آن کسی که خود را معتمد امام می خواند اما گزارش عملکرد وی را باید رییس جمهور آمریکا در کنگره اعلام کند، اضافه کرد: آیا خفت از این بیشتر می شود که فردی خود را نخست وزیر امام معرفی کند اما اوباما از او تمجید کند؛ واقعا نسبت رییس جمهور شیطان بزرگ با نخست وزیر مدعی خط امام چیست؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آمریکایی ها ادعا می کنند پنج گزینه در رابطه با ایران روی میز است، ادامه داد: اما وقتی به این ادعاها نگاه می کنیم تنها همه ی ادعاهای آنها در طول سی سال گذشته در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صفار هرندی با بیان این که همه ی توطئه های دشمنان نظام اسلامی درطول سی سال گذشته با درایت امام راحل و رهبری انقلاب خنثی شد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی ها همان ادعاهای شکست خورده سی سال پیش را مطرح می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف به ویژه صنعت نظامی و دفاعی اشاره کرد و بیان داشت: امروز به برکت پیشرفت های متعدد کشور در حوزه دفاعی دشمن جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تأکید بر این‌که دشمن می داند که هر ضربه ای وارد کند دو برابر آن ضربه را دریافت خواهد کرد، ادامه داد: این چیزی است که آنها بشدت از آن هراس دارند و آمریکایی ها عادت داشتند تا وقتی به یک منطقه ای حمله می کنند، اهالی آن منطقه هیچ عکس العملی نشان ندهند، اما در صورت کوچکترین اشتباه پاسخ سنگینی را از سوی ایران اسلامی دریافت خواهند کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات