۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۶۱
عضو خبرگان رهبری:

شهید مدنی لحظه‌ای حمایت از ولایت فقیه را فراموش نکرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه شهید مدنی ولایت مدار واقعی بود، خاطر نشان کرد: آن شهید بزرگوار در هر شرایط مطیع امام راحل بود و لحظه ای حمایت از ولایت فقیه را فراموش نکرد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت دومین شهید محراب انقلاب اسلامی، آیت الله سیداسدالله مدنی شب گذشته در مسجد جامع حاج کاظم آذرشهر زادگاه آن عالم مجاهد برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنانی با تشریح شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت الله مدنی گفت: محبوبیت آن شهید بزرگوار نزد مردم آذربایجان نشان از شخصیت مردمی آن بزرگوار دارد.

وی با اشاره به حضور معنوی آیت الله مدنی در میان رزمندگان جبهه های جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: سخنان ایشان همواره موجب ارتقای روحیه رزمندگان بود، چنانکه بسیاری از پیروزی های آن دوران مرهون عشق و ارادت رزمندگان لشکر عاشورا به امام جمعه شهید تبریز بود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با تشریح مقام و منزلت سه قشر دانشمند، متقین و مجاهدان گفت: این سه قشر دارای جایگاه والایی در جامعه اسلامی هستند و شهید آیت الله مدنی نیز هر سه خصلت عالم بودن، باتقوا بودن و مجاهد فی سبیل الله بودن را دارا بودند.

امام جمعه تبریز شهید محراب آیت الله مدنی را شخصیتی محبوب قلوب، پارسا، مهذب دانست و افزود: شهید مدنی به حق جزو اولیا الله و اوتاب زمانه خویش بود.

وی در ادامه به تشریح نقش موثر آیت الله مدنی قبل و پس از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: شهید مدنی در مبارزات علیه رژیم طاغوت و نیز در مقابله با ضد انقلاب و منافقین، نقشی تاثیرگذار و غیر قابل انکار داشت.

آیت الله شبستری با اشاره به هجمه ها و ظلم های صورت گرفته بر شهید مدنی در تبریز تصریح کرد: در برهه ای از زمان این شهید بزرگوار مظلوم واقع شد اما به فرمایش امام راحل گوش فرا داد و مقاومت کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید مدنی ولایت مدار واقعی بود، خاطر نشان کرد: آن شهید بزرگوار در هر شرایط مطیع امام راحل بود و لحظه ای حمایت از ولایت فقیه را فراموش نکرد./935/پ202/ص
ارسال نظرات