۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۸۶۲۷۹
در مقابله با اهانت به قرآن؛

آموزه های اجتماعی قرآن درکانال انگلیسی ندای اسلام معرفی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانال انگلیسی ندای اسلام گفت: درمقابله با اهانت به قرآن، آموزه های اجتماعی قرآن برای بشریت، درکانال ندای اسلام معرفی می شود.
راديو معارف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حامد حسینیان، مدیر کانال رادیویی ندای اسلام، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: برای مقابله با اهانت به قرآن، اقدامات گسترده ای درجهت معرفی این کتاب آسمانی درکانال ندای اسلام انجام شده است.

وی در ادامه افزود: ما در مقابله با این تهدید سعی کردیم جلوه های اجتماعی و همچنین پیام های معنوی این کتاب آسمانی را برای بشریت از طریق کانال ندای اسلام معرفی کنیم.

مدیر کانال ندای اسلام اظهار داشت: با زبان قرآن پاسخ اهانت کسانی راخواهیم داد که گمان می کنند با چنین رفتارهایی ذره ای ازارزش این کتاب آسمانی در جهان کاسته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: براساس نظرسنجی که بین مخاطبان کانال ندای اسلام درکشورهای آمریکا،کانادا و انگلیس انجام دادیم بیشترین درخواست درجهت برنامه سازی برای معرفی آموزه های قرآن به زبان انگلیسی بود.

حسینیان یادآور شد: درمیزگردهای بین ادیانی که دربرنامه پرسش و پاسخ درکانال اسلام انجام می شود همه حاضران غیر مسلمان دراین برنامه از تأثیر فراوان آموزه های قرآن در زندگی خود سخن گفتند.

وی به تشریح برنامه های ساخته شده در این زمینه پرداخت و ابراز داشت: پخش مجموعه برنامه بینش قرآنی« Insights Into the Holy Quran » که هر روز به مدت 15 دقیقه، پخش می شود و به معرفی آموزه های اجتماعی قرآن می پردازد با کارشناسی حجت الاسلام سوداگر یکی از این برنامه ها است.

مدیر کانال انگلیسی ندای اسلام خاطر نشان کرد: همچنین مجموعه برنامه نورهدایت« Light of Guidance » که به معرفی جنبه های اخلاقی ومعنوی قرآن می پردازد ودر هفته در دو برنامه 30 دقیقه ای به مخاطبان ارائه می شود یکی دیگر از این برنامه ها است.

حسینیان یادآور شد: در برنامه تفسیر قرآن« Exegesis of the Holy Quran » استاد محسن اراکی به ارائه راهکارهای نجات بشریت ازمعضلات کنونی براساس آیه های قرآن می پردازد.

وی اضافه کرد: قراردادن برنامه های بینش قرآنی در سایت جهت دانلود مخاطبان و درج دیدگاه نخبگان دنیا درباره اهانت به قرآن در دو برنامه«در گفتگو On Speech » که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ماهواره و سایت پخش می شود ، بخشی دیگر از برنامه های این کانل انگلیسی زبان است.

وی در پایان گفت: ما اهانت کنندگان به قرآن را به مطالعه فقط یک صفحه از این کتاب آسمانی با تأمل و تدبر دعوت می کنیم.

گفتنی است، کانال ندای اسلام تنها رادیو شیعی به زبان انگلیسی است که ازشهرمقدس قم برای مخاطبان انگلیسی زبان سراسر جهان پخش می شود .

علاقه مندان می توانند این کانال را از نشانی اینترنتی WWW.COIRADIO.COM  و ماهواره هاتبرد 12/437 GHZ ، فرکانس افقی 27500 مشاهده کنند. /919/پ202/ع

ارسال نظرات