۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۸۶۹۰۱

کنگره بزرگداشت علامه شوشتری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کنگره ملی بزرگداشت علامه شیخ جعفر شوشتری، بهمن‌ماه امسال در خوزستان برگزار می‌شود.
علامه شوشتري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین نشست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خوزستان روز گذشته با حضور حجت الاسلام محمدجواد ادبی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، و جمعی از مسؤولان استانی در اهواز برگزار شد.

در این نشست پیرامون مفاخر استان خوزستان و ضرورت تجلیل و تکریم از آنان صحبت و مقرر شد کنگره ملی بزرگداشت علامه شیخ جعفر شوشتری، اربعین حسینی سال جاری در خوزستان برگزار شود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست پیرامون شخصیت و تألیفات علامه شیخ جعفر شوشتری به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام ادبی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور نیز با حمایت کامل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور از این اقدام، برگزاری این گونه آیین ها را برای جاودانه نگه‌داشتن مفاخر و شخصیت‌های بزرگ استان و کشور اقدامی ضروری دانست و گفت: باید الگوهای شایسته کشورمان را به دنیا معرفی کنیم.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نیز آمادگی این اداره کل را برای برگزاری کنگره یادشده و فراهم آوردن امکانات لازم اعلام کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات