۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۸۷۵۱۹
آیت الله علوی گرگانی:

فلسفه بعثت انبیا هدایت بشر به سوی خوبی ها است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، هدف از بعثت انبیا و ارسال اولیا الهی را هدایت بشر به سوی خوبی ها و رهایی از ظلمات عنوان کرد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز سه شنبه در دیدار با شماری از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با اشاره به فلسفه بعثت انبیا الهی تصریح کرد: انبیاء و اولیاء الهی مبعوث شده اند که بشر را به سوی خیر و نیکی دعوت و او را از ناهنجاری ها پرهیز دهند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایاتی تصریح کرد: عده ای گوش دارند می شنوند و چشم دارند می بینند، اما مهم این است که چشم خود را به روی محرمات ببندیم و همواره خود را در محضر خدای سبحان ببینیم.

وی با مهم خواندن برگزاری دوره های تعالی بصیرت در شهر مقدس قم، بر ضرورت بهره گیری شرکت کنندگان در این دوره ها از فضای علمی، معنوی و فرهنگی ویژه قم تاکید کرد و بیان داشت: شرکت کنندگان در این دوره ها باید از نصایح علما و بزرگان بهره بگیرند و بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند.

آیت الله علوی گرگانی هدف از بعثت انبیا الهی را راهنمایی بشر عنوان کرد و بیان داشت: انبیاء آمده اند تا همه انسان ها زیر پوشش ولایت خدا جمع و به سوی خوبی ها و نیکی هدایت و رهنمون شوند. /924/پ203/ج

ارسال نظرات