۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۸۲۸۵
امام جمعه اندیمشک:

بسیج مهم ترین نهاد استکبارستیزی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، بسیج را مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد استکبار ستیزی در جهان برشمرد و گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی و گرایش جوانان به امور انحرافی به حضور فعال بسیج و حمایت از بدنه روحانیت نیازمند است.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بسیج شجره طیبه‌ای الهی است، اظهار داشت: بسیج این مسأله را به اثبات رسانده که اگر تکلیف اقتضا کند، وارد صحنه شده و برای اسلام، نظام و انقلاب جانفشانی می‌کند؛ از این رو این نهاد مبارک را نباید به عنوان یک ارگان نظامی تلقی کنیم.

حجت الاسلام خدامی، به افتخارآفرینی های بسیجیان کشور در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: آنچه که از همه مسائل مهم‌تر بوده و در مناطقی مانند خوزستان ملموس‌تر است، حضور بسیج در خط مقدم امور فرهنگی و دینی است.

امام جمعه اهواز ترویج فرقه‌های ضاله را بخشی از تهاجم فرهنگی استکبار علیه ایران عنوان کرد و افزود: اگر امروز شاهد فرو نشستن گرد و غبار این فتنه دشمن در استان هستیم، دلیل آن حضور روحانیت به عنوان منابع غنی امور فرهنگی و دینی، و خدمات ارزشمند بسیج بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: تهاجم فرهنگی و گرایش جوانان به امور انحرافی بسیار نگران کننده بود که خوشبختانه با حضور فعال بسیج و حمایت از بدنه روحانیت همه مشکلات رفع شد.

وی در پایان با بیان این‌که تهاجم فرهنگی همچنان ادامه دارد و نباید از آن غافل شد، تصریح کرد: از شما انتظار می رود که راه بسیج را با قدرت هر چه تمام‌تر ادامه دهید که با یاری امام زمان(عج) پیروز این میدان خواهید بود./945/ت302/س

ارسال نظرات