۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۸۷۴۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

13 آبان بهترین فرصت برای برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در نشست کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: انتظار می‌رود به مناسبت این روز میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید در دانشگاه‌ها برگزار شود.
حجت الاسلام عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست کمیته دانشجویی ستاد برگزاری آیین یوم الله 13 آبان و روز مبارزه استکبار جهانی، صبح امروز در سالن سمینار جهاد دانشگاهی خوزستان واقع در سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست اظهار داشت: البته روز 13 آبان، روز دانش‌آموز هم است و مصوبه این بود که این روز به نام روز دانش‌آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شود.

وی با تأکید بر این که از یک هفته قبل از فرا رسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به استقبال آن می‌رویم، ابراز داشت: با توجه به نقش حساس دانشگاه‌ها در جامعه، بی‌شک مدیران آن‌ها برنامه‌هایی در زمینه بزرگداشت روز 13 آبان دارند؛ اما بحثی که در جلسات گذشته مطرح بود این است که یک هفته پیش از فرا رسیدن این روز، به استقبال آن برویم.

حجت الاسلام عظیمی خاطر‌نشان کرد: در این هفته ضروری است برنامه‌های متعددی در قالب برگزاری سخنرانی‌ها و میزگردها در دانشگاه‌ها و صدا و سیما، برپایی مسابقات و توزیع بسته‌های فرهنگی اجرا شود تا فضای عمومی برای شرکت در مراسم روز 13 آبان آماده شود. انتظار می‌رود در هفته منتهی به این روز میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید متعدد در دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی افزود: از دانشگاه‌، دانشگاهیان و دانشجویان برای شرکت در مراسم روز 13 آبان و تجمع در این روز، توقع بیشتری داریم. با توجه به این‌که روز 13 آبان با پنج‌شنبه مصادف است و در این روز دانشگاه‌ها تعطیل هستند، باید دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان در این تجمع برنامه‌هایی را ترتیب دهند.

مسؤول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این‌که حجت الاسلام والمسلمین نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، روز چهارشنبه پیش از 13 آبان، در خوزستان حضور می یابد، پیشنهاد کرد: از وی به عنوان یکی از سخنرانان هفته استقبال از روز ملی مبارزه استکبار جهانی استفاده کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات