۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۸۷۵۲

آشنایی با آداب عبادی و اجتماعی در زندگی در برنامه ارمغان رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ‌ برنامه ارمغان کاری از گروه قرآن وحدیث رادیو معارف به منظور آشنایی مخاطبان با آداب عبادی و اجتماعی تهیه شده است.
راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه ارمغان کاری از گروه قرآن وحدیث رادیو معارف است که به منظورآشنایی مخاطبان با آداب عبادی و اجتماعی، همراه با چگونگی برنامه ریزی معنوی ونقش آن در زندگی فردی واجتماعی تهیه شده است.

بر اساس این گزارش، در این برنامه به موضوعاتی همچون آزمایش های الهی، اخلاص در نیت، عوامل عاقبت به خیری و برخی آداب اجتماعی ازجمله اخلاق اجتماعی، آداب سخن گفتن و زندگی معنوی پرداخته می شود.

در برنامه ارمغان که ساعت: 7:30 شنبه تا پنج شنبه، به تهیه کنندگی و سردبیری مهدی میرزایی، پخش می شود.

آقای بهرام پور و حجج اسلام ماندگاری، حیدری و فلاح، کارشناسان این برنامه هستند و سعی شده است در این برنامه از کارشناسانی بهره گرفته شودکه علاوه برمتخصص بودن در رشته مورد نظر، دارای بیانی شیوا و رسانه ای باشند.

همچنین این برنامه در ساعت 7:30 روزهای جمعه به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله شجاعی وکارشناسی حجت الاسلام غفرانی پخش می شود و در آن به شرح دعاهای حضرات معصومین(ع) در خصوص حضرت امام زمان(عج)، اسرار غیبت آن حضرت، دعاهای واردشده برای حضرت و وظیفه منتظران از نگاه حضرات معصومین(ع) در زمان غیبت ایشان می پردازد./919/د102/ع

ارسال نظرات