۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۹۴۲۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

دشمنان درصدد ستیز با نشاط دانش‌اندوزی در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان، موفقیت هر دانش‌آموز ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی را به اقدام بزرگ شهید حسین فهمیده در برابر تانک دشمن تشبیه کرد و گفت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند با کسب دانش ‌توأم با معرفت و بصیرت با دشمنان مقابله کنند.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان یادآور وقوع سه رویداد بسیار بزرگ و تاریخی است که باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود؛ روز 13 آبان از آن چنان اهمیتی برخوردار است که امام خمینی‌(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

امام جمعه مسجد سلیمان با بیان این که حماسه 13 آبان در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است، تصریح کرد: وقایعی که در این روز اتفاق افتاد و حماسه‌ای که ملت ایران خلق کرد، نماد مبارزه با امپریالیسم بین‌المللی به شمار می‌رود؛ امروز ملت‌های آزادی‌خواه دنیا با تأسی از انقلاب ملت ایران در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی‌های استکبار جهانی ایستاده و علم آزادی و آزادگی برافراشته‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان، 13 آبان را روز مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و ابراز داشت: توطئه‌های دشمنان اسلام در این روز به شکست تبدیل شد و ما نیز باید با حرکت پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان شکست دوباره دشمن را تکرار کنیم.

حجت الاسلام امینی بر ضرورت استکبارستیزی و نقش آن در جوامع امروز و شرکت دانش‌آموزان در یوم‌الله 13 آبان، تصریح کرد: شرکت گسترده دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان پتک سنگینی بر سر مستکبران است و هر سال با شرکت بیشتر دانش‌آموزان بر قدرت آن افزوده می‌شود.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه، دانش‌آموزان را به تلاش در راستای کسب آگاهی، بصیرت، تحصیل و تحقیق دعوت کرد و این عوامل را سبب پیشرفت آنها در عرصه زندگی و میادین بین‌المللی دانست.

امام جمعه مسجد سلیمان، موفقیت هر دانش‌آموز ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی را به اقدام بزرگ شهید حسین فهمیده در برابر تانک دشمن تشبیه کرد و گفت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند تا با کسب دانش و تحصیل علم توأم با معرفت و بصیرت، دشمنان را مغبون و سرشکسته کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات