۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۹۷۴۶
پیوند آسمانی؛

ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت زهرا و امام علی از رادیو معارف پخش می شود

خبرگزاری رسا ـ‌ «پیوند آسمانی» عنوان ویژه برنامه ‌ای است که به همت گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پخش می شود.
ازدواج حضرت زهرا(س) و اميرمؤمنان علي(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «پیوند آسمانی» عنوان ویژه برنامه ‌ایست که به همت گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پخش می شود.

بر اساس این گزارش، در این برنامه 90 دقیقه‌ای که در روز دوشنبه هفدهم آبان‌ماه از ساعت 8:30 پخش خواهد شد، به ضرورت آشنایی با سیره حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در امر ازدواج، الگوپذیری خانواده‌ها در امر ارتباط با همسر و فرزندان و تبیین و ترویج ازدواج آسان و ساده در جامعه می‌پردازد. برنامه«پیوند آسمانی» دربردارنده بخش‌هایی همچون کارشناسی، گزارش، مسابقه و تلفن‌های شنوندگان است. 

همچنین در این برنامه از کارشناسی اساتید حوزه و دانشگاه، خانم‌ها تختی و نیل‌چی زاده بهره گرفته می‌شود و ابوالفضل سلیمانی طراح، سردبیر و تهیه‌ کننده این برنامه است.

قابل ذکر است علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی رادیو معارف به نشانی
http://radio.irib.ir/maaref مراجعه یا با شماره 2910554 پیش شماره 0251 تماس بگیرند.

گفتنی است، برنامه‌های رادیو معارف به صورت 24 ساعته از طریق فرکانس‌های رادیویی داخل کشور بر روی موج(6/99) FM و (1071)AM قابل دریافت است./919/پ203/ع

ارسال نظرات