۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۰۱۲۲
امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک:

استکبار ستیزی مردم جهان از برکات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک تقابل کشورهای جهان در برابر آمریکا را نشأت گرفته از نظام مقتدر و دیپلماسی فعال ایران اسلامی در جهان دانست و گفت: به یقین نابودی آمریکا در صورت عدم جبران عملکرد گذشته خود، مسأله‌ای اجتناب‌ناپذیر است.
حجت الاسلام حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، طرح پرونده نقض حقوق بشر آمریکا برای نخستین‌بار در شورای حقوق بشر سازمان ملل از سوی پنجاه کشور جهان را برخاسته از روح عدالت‌خواهی ملت‌ها دانست و اظهار داشت: منشأ اصلی این رویکرد ملت‌های جهان، نظام مقتدر و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

امام جمعه الوار گرمسیری با بیان این که رعایت حقوق بشر حق ملت‌های جهان است، نقض این حق را نشانه خودخواهی و خوی استکباری کشورهای غربی به ویژه آمریکا خواند و افزود: با یاری خداوند متعال رویکرد ملت‌های آزادی‌خواه جهان مبنی بر محکومیت آمریکای جنایتکار به سرانجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: نامه نقض حقوق بشر بیانگر ضعف، انحطاط و سقوط ابر قدرت‌ها است که در آینده‌ای نزدیک شاهد حکم‌فرمایی روح جمعی عدالت‌خواهی در جهان خواهیم بود.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این که آمریکا در دوران حاکمیت خود نتواسته ادعای خود مبنی بر فراگیری حقوق بشر در جهان را به اثبات رساند، اذعان داشت: آمریکایی‌ها در دوران حاکمیت خود تنها نقض حقوق بشر و سوء استفاده از این ابزار را به ملت‌های دیگر نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی منش همچنین به عدم رعایت حقوق بشر در آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: نقض حقوق بشر آمریکا در جهان نمود برخورد این کشور با ملت خود است؛ چون مردم این کشور علیه دولتمردان خود قیام کرده‌اند.

امام جمعه الوار گرمسیری آمریکا را به جبران اعمال ننگین خود فرا خواند و تصریح کرد: به یقین نابودی آمریکا در صورت عدم جبران عملکرد گذشته خود، مسأله‌ای اجتناب‌ناپذیر است./945/پ202/س


ارسال نظرات