۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۴۸۲
آیت الله حیدری:

اطاعت محض از ولی فقیه رویکرد اصلی بسیج است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، هویت اصلی و کلیدی بسیجیان را ولایت فقیه عنوان کرد و اذعان داشت: کالبد اصلی بسیج اطاعت از اوامر ولایت فقیه است.
آيت الله حيدري/2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله اهواز، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: نماز جمعه در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم اهواز در جشن های ولایت، بیان داشت: خوشبختانه امسال استقبال باشکوهی از عید غدیر در مناطق مختلف اهواز شد و این نشانگر ولایت مداری مردم اهواز است.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود، به فرمان امام خمینی مبنی بر تأسیس بسیج مستضعفین اشاره و خاطر نشان کرد: تداوم و حرکت انقلاب اسلامی بدون وجود بسیج امکان‌پذیر نیست؛ بسیج بدون ولایت، هویت و شناسنامه ای ندارد و روح بسیج ولایت فقیه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه خاطر‌نشان کرد: همه کسانی که امام خمینی(ره)، آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب را قبول دارند، از نیروهای مخلص، باتقوا و ولایتمدار بسیجی هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان به فتنه های سال 88 اشاره کرد و اذعان داشت: در فتنه 88 جهانیان دیدند که بسیجیان با حضور پر شور خود در راهپیمایی ها و تجمع ها راه را بر فتنه گران بستند و جوابی دندان شکن به هجمه های شیطانی آنها دادند.

وی تأکید کرد: مردم با روحیه بسیجی به پویایی و بالندگی جامعه ادامه دهند و بسیجیان راه را برای ظهور تنها ستاره ماندگار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) میسر کنند؛ بسیج یعنی انتظار عدل مهدوی و لشکر مخلص منجی عالم بشیریت امام زمان(عج) است؛ از این رو امیدواریم که بسیجیان عزیز در عصر ظهور در رکاب امام عصر(عج) به درجه رفیع شهادت نائل شوند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه ابراز داشت: یادآوری فتنه سال 88 وظیفه همگانی است و سبب روشنگری و آگاهی‌بخشی مردم نسبت به دسیسه‌های شوم دشمنان می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به روز جوان و ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان شاکله اصلی بسیج هستند و ورزش یکی از عرصه‌های مهمی است که بسیجیان باید در آن برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند.

آیت الله حیدری با اشاره به هفتم آذرماه روز عفاف و سلامت اجتماعی تصریح کرد: بانوان عفیف ایران اسلامی پرچم دار و الگوی عفت و حیا برای جهانیان هستند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان به شهادت میثم تمار اشاره کرد و گفت: میثم تمار را باید همچون مسلم بن عقیل از شهدای عرصه کربلا دانست./945/پ201/س
ارسال نظرات