۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۱۴۹۹
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجتماع روز گذشته منشور حرکت بسیج است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به دیدار هزاران بسیجی با مقام معظم رهبری گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجتماع روز گذشته منشور حرکت بسیجیان است.
آيت الله طباطبايي امام جمعه اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با اشاره به برگزاری هزارن جشن در استان همزمان با عید سعید غدیر گفت: خوشبختانه امسال جنبه معرفتی و استفاده از سخنرانان در برنامه های جشن بیشتر از سال های گذشته شده بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن این جشن ها از نظر کیفی و کمی بیان داشت: جشن غدیر امسال در اصفهان زیباتر و بهتر از سال گذشته بود و این جای تشکر از آحاد مردم ولایی اصفهان را دارد.

امام جمعه اصفهان با بیان این که جلسات ما نباید تنها به مداحی و امثال آن پر شود، اظهار داشت: هر چند مداحی در سیره ائمه وجود داشته و بسیار مطلوب است ولی منحصر دانستن جلسات در مداحی موجب می شود معارف اسلامی کمتر بیان شود.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمن با سوء استفاده از عدم اطلاعات جوانان، شبهات فکری و عقیدتی را در جامعه مطرح می کند، گفت: این مسأله تنها با اطلاع رسانی و انتقال معارف از طریق جلسات حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) افزود: سخنان روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در جمع صد و ده هزار بسیجی منشور حرکت بسیجیان است.

وی با الهام دانستن حرکت امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج، گفت: اگر بسیج و بسیجی نبود، این انقلاب در رخدادهای گذشته ضربه های بسیار خطرناکی می خورد.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: وظیفه بسیج در شرایط امروز بسیار سنگین است، چرا که بسیج تنها یک نیروی نظامی برای مبارزه در نبرد سخت نیست بلکه بسیجی کسی است که برای دفاع از اسلام، دین و قرآن کمر همت بسته است.

وی تصریح کرد: همه آحاد جامعه ما بسیجی هستند و برای دفاع بی مزد و منت از اسلام آماده اند و تا این افراد در جامعه هستند دشمن نمی تواند در ما نفوذ کند.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به هفتم آذر روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، اشاره کرد و ادامه داد: این نیرو توانست در همان روزهای اول جنگ نیروی دریایی دشمن را از کار بیاندازد.

وی افزود: تثبیت برتری ایران در دریای عمان و خلیح فارس، مقاومت سی و چهار روزه تکاوران در خرمشهر، حماسه ناوچه پیکان در هفتم آذر، شرکت در عملیات های متعدد در دفاع مقدس و اسکورت کشتی های تجاری و نفتی ایران در دوران جنگ، بخش کوچکی از خدمات این نیرو است./965/پ201/الف
ارسال نظرات