۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۹۲۴۳۲
آیت الله کعبی:

خبرگزاری رسا، رضایت مراجع، علما و حوزویان را تامین کرده است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بازدید از خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را مورد اعتماد حوزویان ارزیابی کرد و گفت: خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه ارزشمند، انقلابی و معتبر جای خود را در حوزه باز کرده است.
آيت الله عباس كعبي آيت الله عباس كعبي آيت الله عباس كعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یکشنبه شب، در بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در قم و دیدار با مدیر عامل و هیات تحریریه این خبرگزاری، از اقدامات و فعالیت های خبری مطلوب این رسانه حوزوی قدردانی کرد.

وی راه اندازی این رسانه حوزوی را اقدامی ارزنده خواند و گفت: خبرگزاری رسا با توجه به اینکه به واقعیات حوزه های علمیه توجه کرده، رضایت مراجع، علما و مجموع حوزویان را تامین و جلب کرده است.

آیت الله کعبی بیان داشت: خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی، ارزشمند، انقلابی و معتبر جای خود را باز کرده و خوشبختانه از جایگاه بسیار خوبی در حوزه برخوردار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خبرگزاری رسا حرکتی رو به جلو و تکامل داشته است و در بعد بین المللی نیز با راه اندازی بخش های عربی و اردو، اخبار حوزه های علمیه را پوشش می دهد که این مساله اقدام و حرکتی در خور تقدیر و تحسین است و این رسانه حوزوی در این زمینه حالت پیشتازی دارد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ها در نظام اجتماعی تصریح کرد: در رسانه ها و خبرگزاری ها ظرفیت های بسیار خوبی برای جهت دهی به جریانات مختلف وجود دارد و یک رسانه و خبرگزاری متعهد می تواند همه جریانات را در مسیر درست و صحیح هدایت کند.

آیت الله کعبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان توصیه هایی جهت ارتقا سطح کار خبرگزاری رسا، تاکید کرد: کار شما بسیار حساس و ارزشمند است و باید در این عرصه در حوزه های علمیه عده ای باشند که مرزبانی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از محورهای اندیشه سیاسی در حوزه، جا انداختن و فرهنگ سازی برای این نکته است که ولایت مرتبه ای بالاتر از ظرفیت فعلی مؤسسات و شخصیت های حوزوی است و خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی باید در این عرصه فعالیت و فرهنگ سازی کند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات