۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۳۷۹۶
هشتم دی ماه صورت می گیرد؛

دیدار 5 هزار نفری مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان از دیدار پنج هزار نفری مردم این استان هشتم دی ماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.
ديدار مردم اصفهان در روز عيد قربان با رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، روح الله قهرمانی، استاندار گیلان امروز در جلسه هماهنگی دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری، با اشاره به حضور حماسی و چشمگیر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان در هشتم دی ماه برای دفع فتنه سال گذشته، از دیدار پنج هزار نفر از مردم این استان هشتم دی ماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با بیان این که دیدار مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا مردم ولایتمدار این استا بار دیگر ارادت خود را به مقام عظمای ولایت ثابت کنند، افزود: برگزاری این مراسم واقعه بسیار مهمی است که باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در بین آحاد مختلف جامعه خواهد شد.

استاندار گیلان اظهار داشت: تشرف گیلانیان به محضر مقام معظم رهبری در پاسخ به ولایتمداری و اقدام مؤثر و ارزشمند و به موقع همه آحاد مردم گیلان در هشتم دی ماه سال گذشته در دفع فتنه آن سال بود که مردم این استان با هوشمندی، هوشیاری و حضور به موقع در صحنه، ولایتمداری و حمایت خود را از نظام و انقلاب بار دیگر به اثبات رساندند و باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

قهرمانی ادامه داد: بنده با همه توان خود در پای کار هستم تا این مراسم باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود و این مراسم فرصت مغتنمی است تا مسائل استان را نیز مطرح کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که شرایطی فراهم شد تا ولایتمداری و تعهد به نظام و انقلاب مردم استان گیلان بار دیگر در معرض دید همگان قرار گیرد و باید از این فرصت مغتنم نهایت استفاده را در جهت معرفی هر چه بیشتر استان در پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم ایران کنیم.

استاندار گیلان با بیان این که مسؤولان باید همه توان خود را به کارگیرند تا روز به یادماندنی را در تاریخ هشتم دی امسال در تاریخ گیلان به ثبت برسانیم افزود: مسؤولان باید برگزاری این مراسم را به عنوان کار اصلی خود بدانند و همه توان خود را جهت برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم به کارگیرند تا شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار گیلان در این مراسم باشیم.

وی در ادامه گفت: جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم هشت کمیته شامل کمیته‌های اطلاع‌رسانی، هماهنگی، تبلیغات، مراسم، پشتیبانی، حمل و نقل، انتظامی و امنیتی و دعوت از شخصیت‌ها تشکیل شده است./950/پ201/الف
ارسال نظرات