۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۹۳۸۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

حماسه 9 دی ذلت دشمنان و فتنه گران را به همراه داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عظیمی گفت: اقیانوس بیکران مردم در پشتیبانی از ولایت فقیه، حماسه 9 دی را به انقلاب چهارم مبدل کرد و نقش سرنوشت‌سازی در تاریخ ایران برجای گذاشت.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،‌ حجت‌الاسلام حمید عظیمی اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، همواره امپریالیسم به واسطه ایادی خود برای حفظ منافع نامشروع باقی مانده از نظام طاغوتی اصرار می‌ورزد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حمایت از طاغوت، تشکیل لانه جاسوسی، جریان حادثه طبس، ایجاد تفرقه در بین مذاهب و ملیت‌های مختلف از جمله ترک، کرد، بلوچ و ... همچنین تحمیل هشت سال دفاع مقدس، قتل عام فرهنگی و بالاخره کودتای نرم و مخملی در قالب فتنه 88 آخرین حربه دشمنان در براندازی نظام الهی اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بود.

وی تاکید کرد: در همه این موارد با رهبری‌های هوشمندانه بزرگ معمار انقلاب اسلامی و وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب، همچنین آگاهی سیاسی ملت فهیم ایران در قالب انقلاب اول، دوم، سوم و اقیانوس بیکران مردم در پشتیبانی از ولایت فقیه، حماسه 9 دی را به انقلاب چهارم مبدل ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: این حماسه کم‌نظیر نقش سرنوشت‌سازی در تاریخ ایران برجای گذاشت.

وی افزود: در سال 1388 نیز با وجود توطئه فتنه‌گران داخلی و پشتیبانی خارجی بار دیگر مردم ایران با اتکا به محور وحدت که همان ولایت فقیه است، دشمنان باز مفتضح شده و افکار پلید و شیطانی آنها با حضور پررنگ مردم در صحنه که یادآور دوران پیروزی انقلاب در سال 1357بود، نقش برآب شد.

حجت الاسلام عظیمی تصریح کرد: مطمئناً این آخرین بحران نخواهد بود همچنان که از اول انقلاب اسلامی تا به حال نخستین بحران نبوده است و می‌طلبد مردم هوشیار ایران با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه در تمام صحنه‌ها حاضر باشند./935/د102/ص
ارسال نظرات