۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۹۴۱۴۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان:

حماسه 9 دی حقیقت بصیرت سیاسی و دینی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان، اظهار داشت: حماسه 9 دی حقیقت بصیرت سیاسی و دینی بود.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالمجید عقیلی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان، شب گذشته، در نشست ستاد برگزاری حماسه 9 دی ماه در فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: حماسه 9 دی حقیقت بصیرت سیاسی و دینی بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان، افزود: باید به تبیین این رویداد بزرگ در سطوح مختلف برای تمام اقشار مختلف پرداخته شود؛ با توجه به این که سالروز حماسه 9 دی مصادف با شهادت امام سجاد(ع) است، فضاسازی مراسم باید به‌گونه‌ای انجام شود که متناسب با این دو مناسبت باشد.

عقیلی تصریح کرد: همچنین باید در سطح شهر نسبت به آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص روز بصیرت ملی اقدام شود.

وی تصریح کرد: حوادث تلخ فتنه سال گذشته در حقیقت یک طراحی هندسی بود که هدف آن براندازی نظام و ولایت فقیه بود؛ اما حضور به موقع و توام با بصیرت مردم در راهپیمایی باشکوه 9 دی ماه حماسه‌ای دیگر برای ملت در حمایت از نظام و ولایت آفرید، بر این اساس باید آیین‌های گرامیداشت این مناسبت بزرگ و مهم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد، آیین گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی در آبادان از ساعت 9:30 صبح روز پنج‌شنبه با حضور مردم، مسؤولان و سران عشایر منطقه در محل مصلای این شهرستان برگزار شود./945/پ202/ص

ارسال نظرات