۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۹۴۴۶۶
به مناسبت حماسه 9دی؛

همایش بصیرت دینی در سراب برگزارشد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت دینی و نقش آن در حفظ و حراست از نظام مقدس اسلامی با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع سراب برگزار شد.
حماسه 9دي در سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،حجت الاسلام امیر رشتبری،امام جمعه سراب، روز گذشته در همایش بصیرت دینی که در مسجد جامع این شهر برگزارشد، گفت: حماسه 9دی پاسخ علی گونه به جنگ احزاب دشمنان نظام و مردم بود.

وی افزود: بهانه واهی و دروغ بزرگ تقلب در انتخابات خوراک و وسیله ای بود که از طرف ابزارهای تبلیغی و رسانه ای دشمنان خارجی ایران القاء و از زبان فریب خوردگان داخلی اعلام می شد.

امام جمعه سراب اعلام پیروزی در انتخابات در یک مصاحبه مطبوعاتی از سوی نامزد شکست خورده را در حالی که حتی یک صندوق رای باز نشده و انتخابات در حال انجام بود نمونه روشنی از این نوع القا های دشمنان دانست و اظهار داشت: سبک و سیاق فتنه 88شباهت فراوانی به انقلاب های مخملین و رنگی در کشورهای آسیای میانه داشت که از طرف دولت های غربی طرح ریزی شده بود.

حجت الاسلام رشتبری ایجاد تردید در سلامت انتخابات و تقاضای تشکیل کمیته صیانت از آرا را از سوی سران فتنه ؛چند ماه قبل از انتخابات نشان دهنده برنامه ریزی آنها برای ایجاد تردید در افکارعمومی و به دنبال آن کشاندن مردم به خیابان ها از طریق تحریک احساسات آنها دانست.

سخنران همایش بصیرت دینی ادامه داد: کسانی که از سوی مردم در اوایل انقلاب طرد و به زباله دانی انداخته شده بودند در جریان فتنه سال گذشته سربلند کردند و به قصد انتقام گرفتن از ملت و رهبری نظام وارد میدان شدند.

حجت الاسلام رشتبری بصیرت را عامل شکست فتنه 88دانست و یادآور شد: بصیرت دینی یعنی پیروی از ولی فقیه و شناخت دوست و دشمن ؛بنابراین اگر مردم همواره بصیرت خود را حفظ کنند گزندی به انقلاب نخواهد رسید.

امام جمعه سراب فتنه 88را پایان فتنه ها از سوی دشمنان ندانست و هشدار داد: مردم باید همواره موظب انواع ترفندها و توطئه های دشمنان باشند و همانگونه که تاکنون نشان دادند پشت سر رهبری از اصول و آرمان های اصلی انقلاب پاسداری کنند./949/پ202/ص
ارسال نظرات