۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۹۴۵۸۹

نرم افزار امر و نهی های آسمانی به روز و عرضه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسئول موسسه هنر ناب اسلامی گفت: دومین نسخه نرم افزار امر و نهی‌های آسمانی با تقویت متون و مقالات و امکان جستجو در سال 90 به بازار خواهد آمد.
نرم افزار


محمد خراسانی زاده، مدیر مسئول موسسه هنر ناب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: نرم افزار چند رسانه ای امر و نهی های آسمانی نخستین و جامع ترین نرم افزاری در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان داشت: نرم افزار چند رسانه ای امر و نهی های آسمانی از دیگر محصولات نرم افزاری موسسه هنر ناب اسلامی به دلیل تنوع محتوایی برجسته تر است و تا به حال مخاطبین از طریق پیامک، ایمیل و ... از ارائه این محصول تشکر کرده اند.

وی بیان داشت: نرم افزار چند رسانه ای امر و نهی های آسمانی که برای مخاطب عام تهیه و تولید شده است در بخش های نظیر خواندنی ها، تمشاخانه، شنیدنی ها، بخش همراه، بازی و سرگرمی، شهدای امر به معروف و نهی از منکر، قاب تصاویر، خانه های اینترنتی، تشکیل یافته است.

مدیر مسئول موسسه هنر ناب اسلامی اظهار داشت: بخش خواندنی ها شاملب یش از هفتاد و پنج کتاب و مقاله، مطالبی را در نه بخش ‌امر به ‌معروف ‌و نهی ‌از منکر ‌در قرآن، احادیث، ادیان، جامعه ، حکومت ، فلسفه، روش ها و ... سامان داده است.

وی بیان داشت: بخش شهدای این راه شامل معـرفی، زندگی نـامه، خاطـرات، وصیـت نامه ، ماجـرای شهـادت و برخی تصـاویر 16 تن از شهـدای مظلـوم امـر به معـروف و نهـی از منـکر در دو قالب متن و تصویر ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از نرم افزارهای امر به معروف تولید شده، درباره واقعه عاشورا است و به صورت ضمنی به امر به معروف و نهی از منکر هم پرداخته است، بیان داشت: با جستجویی که در زمینه نرم افزارهای امر به معروف داشته ایم، این محصول را جامع ترین کار انجام شده تاکنون می دانیم.

وی گفت: کلیه نماهنگ های این محصول قابلیت پخش در دستگاه های VCD را دارا می باشد. همچنین کلیه بخش های شنیداری آن در دستگاه های پخش mp3 قابل اجرا بوده و متون این نرم افزار نیز قابل دسترسی و برداشت است

محمد خراسانی، بیان داشت: در ارتقای این نرم افزار کارهای خوبی انجام شده که می توان به افزودن بخش کتابخانه امر به معروف و نهی از منکر مشتمل بر متن کامل 7 کتاب در این زمینه و کتابشناسی 256 کتاب تخصصی و معرفی 27 پایان نامه تخصصی به قسمت خواندنی ها، افزودن 9 آیه به همراه نام سوره و عدد آیه و ترجمه فارسی گویا به بخش آیات قرآن درباره امر به معروف در قسمت شنیدنی ها اشاره کرد.

وی بیان داشت: دومین نسخه نرم افزار امر و نهی های آسمانی با تقویت متون و مقالات و به روز شدن وبلاگ ها، تولید طرح های گرافیکی جدید، افزوده شدن شهدای امر به معروف و امکان جستجو در مقالات در سال 90 به بازار خواهد آمد. /909/ت302/ع

ارسال نظرات