۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۵۴۲۱
فرماندار اهواز:

بیش از 18 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در خوزستان تشکیل می شود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز، از تشکیل 18 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته ها با هدف تبیین دستاوردهای مهم معنوی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان تشکیل می دهند.
عبدالعزيز فدعمي فرماندار اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، روز گذشته در ستاد دهه فجر این شهرستان، با اشاره به این که دهه فجر یاد آور رشادت ها و فداکاری های ملت مسلمانان ایران است، اظهار داشت: مردم غیور ایران با جانفشانی و ایثارگری های خود، رژیم 2500 ساله پهلوی را در هم براندازی کردند و پرچم ایران اسلامی بر فراز قله های رفیع عزت و افتخار به احتزاز در آوردند.

فرماندار اهواز، با بیان این که دشمنان همواره در تلاش برای دسترسی به خاک ایران هستند، اذعان داشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای روشنگری آحاد جامعه نسبت به توطئه های دشمنان است؛ از این رو روحانیان و طلاب مدارس علمیه خوزستان تلاش کنند که با آگاه سازی در بین مردم و جامعه، ترفندهای مستکبران را خنثی کنند.

فدعمی، در ادامه سخنان خود، با اشاره به این که بیان اهداف انقلاب و تبیین دستاوردهای آن را وظیفه همه مسؤولان دولتی و فرهنگی است، تصریح کرد: مسؤولان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی و مشارکت همگانی، اهداف انقلاب ونظام مقدس جمهورس اسلامی ایران را برای مردم جامعه تبیین کنند.

وی از تشکیل 18 کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر خوزستان خبر داد و گفت: این کمیته ها با هدف تبیین دستاوردهای مهم معنوی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اهواز تشکیل می دهند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بیداری و آگاهی بخشی نسل جوان، تقویت روحیه خودباوری و استکبار ستیزی مردم جامعه برشمرد و اظهار داشت: دهه فجر بهترین روز برای یادآوری و انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که بصیرت افزایی، امید آفرینی و اصلاح حکومت جهانی برای زمینه سازی منجی عالم بشریت، از رویکردهای ستاد دهه فجر است، گفت: این شعار ها از مهمترین اقدام هایی هستند که در رأس همه برنامه‌های اجرایی ستاد دهه فجر قرار دارند./945/پ202/ص
ارسال نظرات