۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۹۶۶۴۲
فرمانده سپاه کربلا:

دهه فجر اوج بصیرت و همبستگی ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه تکریم اوج بصیرت و همبستگی ملت بپا خاسته ایران اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت است.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز در جمع خبرنگاران در ساری، با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه تکریم اوج بصیرت و همبستگی ملت بپا خاسته ی ایران اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با داشتن تجربه های حوادث صدر اسلام همچون غدیر خم و حادثه بزرگ عاشورا به ثمر رسید، و این تجربه ها امروز یکی از راهکارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برون رفت از مشکلات جدی انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: استقامت ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر همه توطئه ها و تهاجم‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمنان شرق و غرب بی بدیل است.

شاهچراغی با تأکید بر نکوداشت هر چه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر گفت: تا انقلاب اسلامی و اسلام موجودیت دارد، فتنه ها هم خواهد بود و هر روز به یک شکل و چهره ظاهر می‌شود که در این راستا هوشیاری و بیداری آحاد مردم ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: گرامی داشت دهه فجر در واقع گرامی داشت عاشورای حسینی است چرا که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش بودن عملیات والفجر 8 گفت: این عملیات رزمندگان سپاه اسلام ابهت دو ابرقدرت را شکست. 

شاهچراغی ادامه داد: عملیات غرور آفرین والفجر 8 نقطه عطف دیگری در هشت سال دفاع عاشورایی امت بپا خاسته ی ایران اسلامی محسوب می شود.

وی همچنین اضافه کرد: پیروزمندان عملیات ظفرمند والفجر 8 با تأسی از آموزگار بزرگ شهادت، حضرت ابا عبدالله الحسین‌(ع) و رهنمودهای پیشوای شهیدان انقلاب اسلامی و با رمز یا فاطمة الزهرا(س) حماسه ای دیگر آفریدند و با عبور از موج های خروشان اروند رود و انواع موانع و مین‌هایی که به شکل گسترده و انبوه کاشته شده بود، توانستند ضربه‌ای کاری بر دشمن بعثی فرود آورند.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: در بیستم بهمن ماه 1364 و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رزمندگان جان برکف سپاه اسلام با پشتیبانی آتش طرح ریزی شده، خط دشمن را شکستند و با حضور پر قدرت خود در منطقه فاو و خورعبدالله موقعیت سیاسی نظامی ایران اسلامی را ارتقا بخشیدند، خاطره‌ای شیرین که هیچ‌گاه در ذهن مردم سلحشور این مرز و بوم فراموش نخواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات