۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۹۷۱۰۳
عضو خبرگان رهبری:

استکبار جهانی از درک حقیقت رهبری الهی عاجز است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: امام راحل با احیای اصل ولایت فقیه، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی ایران به ارمغان آورد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز، روز گذشته همزمان با 12 بهمن، سالروز رود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در سال 1357 در جمع مدیران و مسؤولان آذربایجان شرقی اظهار داشت: نقش رهبری و ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران، فراتر از تصور دشمنان است؛ از این رو استکبار جهانی از درک حقیقت وجودی رهبری الهی عاجز است.

وی با تأکید بر این که مشروعیت ولی فقیه و نظام اسلامی ایران از سوی خدا است، تصریح کرد: البته مقبولیت چنین نظامی سیاسی، دینی از جانب مردم است و بیعت مردم به عنوان ضمانت اجرایی دولت اسلامی محسوب می شود.

آیت الله شبستری ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه است، باید دانست که امام راحل با احیای اصل ولایت فقیه، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه تبریز با تشریح حوادث مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و فتنه های مختلف در سراسر کشور خاطرنشان کرد: اگر نبود درایت، هوشمندی، بینش، بصیرت، مدیریت و رهبری داهیانه امام راحل و رهبری انقلاب، سرانجام کشتی انقلاب نامشخص بود.

وی گفت: مردم به خاطر اسلام انقلاب کردند و نباید عده ای مغرض با طرح مسائلی شبهه ناک این حرکت دینی ملت بزرگ ایران در سال 57 را زیر سؤال ببرند.

همچنین پرویز آژیده، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی ولایت فقیه را ضامن تعالی و اجرای احکام دینی در جامعه دانست و دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین خدمات دولت خدمتگزار برشمرد./935/پ202/س
ارسال نظرات