۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۹۷۱۴۵
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی پرچمدار عدالت خواهی و آزادیخواهی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: دهه فجر فرصتی فرخنده برای تجدید عهد با آرمان های مقدس انقلاب و ادای احترام به روح امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.
انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام محمد اسماعیل قاسمی طوسی، استاد حوزه و دانشگاه، چهار شنبه شب در یادواره ده تن از شهدای روستای شهاب الدین نکا اظهار داشت: خون شهدا زنده کننده ادیان الهی است و شهدا با گذشتن از جان خود، استقلال، آزادی را برایمان به ارمغان آوردند.

وی، عزت و افتخار ایران اسلامی را مرهون از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و افزود: شهدا گنجینه های بزرگ انقلاب هستند که در همه شرایط راهنمای ما در پیدا کردن راه از بیراهه هستند.

حجت الاسلام قاسمی طوسی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی که به همت زنان و مردان این سرزمین محقق شد نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای آزاده احساس آزادگی کرده و از یوغ بندگی خارج شدند.

وی با اشاره به تحولات سیاسی در منطقه نیز تصریح کرد: هر نوع تحول و فعل و انفعالاتی در منطقه خاورمیانه نشات گرفته از فکر و ایده امام راحل است و این رهبر بزرگ الهی با ایجاد انقلاب اسلامی در ایران و بر هم زدن حکومت شاهنشاهی، اعتماد به نفس را در ملل مختلف جهان به وجود آوره است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان رشادت های رزمندگان و شهدا در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا پرچمدار عزت، غرور و سربلندی میهن اسلامی و طلایه داران استقلال و آزادی هستند.

وی یادآور شد: دهه فجر فرصتی فرخنده برای تجدید عهد با آرمان های مقدس انقلاب و ادای احترام به روح امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است و باید با همدلی در راه اعتلای این انقلاب و نظام حرکت کنیم.

حجت الاسلام قاسمی طوسی گفت: بالندگی و پویندگی امروز جامعه اسلامی ایران مرهون ایثارگری شهدا این مردان مخلصی است که از جان و مال خود گذشتند تا درخت انقلاب مستحکم تر شود و همه ما باید ادامه دهنده مناسب راه شهدا بوده و تبعیت از شهدا را از یاد نبریم.

وی ادامه داد: شهدا فجر آفرینان انقلاب هستند و با بصیرت و شناخت در همه صحنه ها و عرصه ها حضور فعال داشتند و به کشورمان عزت، آبرو، شهرت و قدرت بخشیدند و ما نیز باید ادامه دهنده راستین این شهدا باشیم./950/پ202/س
ارسال نظرات