۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۷۱۸۱
به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛

برگزاری 130 ویژه نامه در مساجد آذربایجان غربی

خبرگزاری رساـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری یکصد و سی ویژه برنامه در قالب طرح «10 مسجد، 10 شب» در مساجد این استان خبر داد.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربيحجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: دو کمیته قرآنی و انجمن ‌های اسلامی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر آذربایجان‌‌غربی از سوی این اداره کل مدیریت می‌شود و طی جلسات فشرده با حضور کارشناسان برنامه‌ های متعدد و متنوعی به منظور اجرا در ایام‌ الله دهه‌‌فجر به تصویب اعضا این دو کمیته رسیده است.

وی از اجرای طرح «10 مسجد، 10 شب» در آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر خبر داد و افزود: در قالب این طرح اجرای بیش از یکصد و سی ویژه برنامه در طول ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

وی 156 ویژه برنامه در مراکز، مؤسسات و خانه‌های قرآن روستای استان، ویژه برنامه جشن انقلاب در تالار مهدیه ارومیه ویژه بانوان، برگزاری هفده جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، دیدار با خانواده‌ های معظم شهدای روستایی و گلباران مزار شهدا توسط روحانیان مستقر و برگزاری عصر شعر و خاطره انقلاب را از مهم ترین برنامه‌هایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این ایام اعلام کرد.

این مقام مسؤول با تأکید بر محوریت دینی و مذهبی برنامه های دهه فجر اظهار کرد: اجرای محفل های انس با قرآن، مسابقات قرآن و برگزاری یکصد گفتمان دینی در سطح مدارس، دانشگاه ها و مساجد استان از دیگر برنامه های دهه فجر است.

حجت الاسلام فخری از شرکت اکبر رضازاده و حامد ولی زاده در مراسم تکریم چهره های برتر قرآنی کشور به نمایندگی از استان خبر داد و افزود: این جشنواره پانزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم مسابقه پیامکی ایام دهه فجر از 12 بهمن ماه تاکید کرد: واحد تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان از 12 بهمن ماه مسابقه پیامکی ویژه دهه فجر را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی این مسابقه از طریق صداو سیمای مرکز استان و سایت تبیان انجام می شود، یادآور شد: این مسابقه به صورت روزانه اجرا شده و هر روز سه نفر برنده خواهد داشت./936/پ202/س

ارسال نظرات