۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۷۴۳۲
سرپرست دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی:

قیام مردم مسلمان مصر مصداق صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه گفت: قیام ملت‌های مسلمان علیه حکومت‌های دیکتاتوری، مصداق صدور انقلاب اسلامی است که امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی به آن تأکید داشتند.
نا آرامي هاي مصر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مریم دهقان، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی امروز در نشست خبری افزود: اعتراضات مردمی در کشور های اسلامی انعکاس حضور انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که قیام ملت‌های مسلمان علیه حکومت‌های دیکتاتوری مصداق صدور انقلاب اسلامی است که امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی به آن تأکید داشتند، اظهار کرد: دروازه خاورمیانه اسلامی جدید با تأسی از انقلاب اسلامی از مصر گشوده خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به متمایز بودن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: ملت ایران در 22 بهمن ماه امسال برای عرصه بین المللی پیام دارد و آن تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در بین ملت‌های جهان است.

دهقان با اشاره به برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر گفت: امسال این کمیته سیصد ویژه برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر پیش بینی کرده بود که تا امروز بسیاری از آنها اجرایی شده است.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی استارت طرح مستند سازی خاطرات زنان رزمنده و ایثارگر در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را از مهم‌ترین این طرح‌ها برشمرد و تصریح کرد: این طرح با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی، صدا و سیمای مرکز استان و جامعه زنان سپاه شهدای‌ آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی اعتبار اختصاص یافته برای جمع آوری مستندات را دویست میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خاطرات زنان رزمنده به صورت مستند در قالب کتاب، فیلم و نرم افزار تهیه و تدوین شده و در اختیار نسل جوان قرار می گیرد.

دهقان تهیه برنامه تلویزیونی طرح آموزشی رحمت ویژه خانواده را از دیگر برنامه های اجرایی کمیته بانوان ستاد دهه فجر عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه با عنوان چتری برای فردا در بیست قسمت تهیه و تدوین شده است که به زودی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری همایش نقش زن، خانواده متعالی و انقلاب اسلامی خبر داد و اضافه کرد: این همایش فردا با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در کانون جوانان بسیج برگزار می شود که در این مراسم از دوازده خانواده موفق تجلیل می‌شود./936/پ202/س
ارسال نظرات