۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۷۵۶۴
نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان:

تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی حرکت در مسیر آرمان‌های رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطوح دانشگاه های کشور گفت: تقویت کرسی های آزاد اندیشی حرکت در مسیر آرمان‌های رهبر معظم انقلاب است.
کرسي آزاد انديشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت السلام کریمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، روز گذشته در نشست فصلی دانش آموختگان طرح ولایت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، کرسی‌های آزاد‌اندیشی را بهترین ساز و کار محاسبه ای جهت پی‌بردن به نظرات مخالفین عنوان کرد و اظهار داشت: با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها می‌توان از پنهان‌کاری‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود، اجتناب کرد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطوح دانشگاه های کشور گفت: برگزاری این گونه نشست‌ها سبب رشد فکری دانشجویان خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دوران هشت ساله دولت اصلاحات گفت: در دوران دولت اصلاحات افراد زیادی با سوء استفاده از گفتمان‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها درصدد ایجاد شک و شبهه در این زمینه برآمدند این در حال است که بحث کرسی‌های آزاد‌اندیشی در کنار تولید علم مورد تأیید بسیاری از بزرگان است.

وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی از سوی دانشجویان را اقدامی کاملا علمی دانست و خاطرنشان کرد: تأثیر سخن یک دانشجو بر افکار دانشجوی دیگر از موفقیت بالایی برخوردار است./950/پ203/س
ارسال نظرات