۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۹۷۶۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

امام راحل سه دهه گذشته از افول نظام‌های دیکتاتور خبر داده بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام راحل سه دهه گذشته از افول نظام‌های دیکتاتور خبر داده بودند، بیان داشت: همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا با تأسی از اندیشه‌های ناب امام راحل حرکت‌های حق‌طلبانه خود را آغاز کرده‌اند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در ساری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بی تردید انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار فقید آن حضرت امام خمینی(ره) ریشه در انقلاب عظیم عاشورا داشته است چرا که آرمان های انقلابی ملت ایران برپایی عدل اسلامی و احیای قوانین و سنت های فراموش شده دینی در کشور و رجعت آحاد جامعه به فطرت و بصیرت دینی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه است، افزود: تفاوت عمده این انقلاب با سایر نهضت ها در جهان رهبری آگاه و کارآمد در این نهضت بوده است.

وی در ادامه با بیان موفقیت های کنونی جهان اسلام به ویژه حوادث اخیر در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی، به مسأله قیام مردم تونس و خیزش اسلامی مردم در مصر اشاره کرد و اظهار داشت: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند در نهایت آتش قهر ملت‌های مسلمان منطقه دامان حکومت‌های خودکامه و سرسپرده به غرب در حوزه کشورهای عرب منطقه را خواهد گرفت و همگان دیدیم که بهای سنگین بی‌تفاوتی در برابر کشتار خونین مردم مظلوم غزه، همدستی با صهیونیزم در مسدود کردن راه‌های ورود به غزه، عدم ارسال کمک‌ها به منطقه را چگونه می‌پردازد.

حجت ‌الاسلام شکریان به ولایتمداری ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه دوره ها به ویژه طی سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و لازمه این توانمندی و همیاری را در برخورداری از فطرت دینی و تلاش در جهت ارتقای بصیرت عنوان کرد و بیان داشت: به فضل الهی ایران اسلامی در شرایط کنونی، کشوری قدرتمند و برخوردار از حاشیه امنیت بالا در سطح منطقه بوده که این خود دلیلی بر خودباوری مردمی و نیز رهبری فرزانه و آگاه و دولتمردانی خدمتگزار است.

وی با اشاره به این که امام راحل سه دهه گذشته از افول نظام های دیکتاتور خبر داده بودند، بیان داشت: همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا با تأسی از اندیشه‌های ناب امام راحل حرکت‌های حق‌طلبانه خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز دوران افول و زوال نظام سلطه است، ادامه داد: ملت‌های آزادی‌خواه دنیا امروز به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده‌اند و دیگر علاقه‌ای به حکومت‌های دیکتاتور و سرسپرده خود ندارند.

وی، خیزش‌های مردمی در خاورمیانه را پیام روشن ملت‌های مسلمان دنیا برای سلطه‌گران دانست و خاطرنشان کرد: غربی‌ها و به ویژه آمریکا باید بدانند که که ملت‌های مسلمان دیگر اجازه دخالت در امور کشورشان را به آنها نخواهند داد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که پیام انقلاب اسلامی امروز منشور حرکت‌های مردمی در دنیا قرار گرفته است، بیان داشت: بیداری اسلامی افزون بر خاورمیانه همه دنیا را فرا گرفته و ملت های به دنبال احقاق حق خود هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که غربی‌ها در انتظار یک انتفاضه جهانی باشند، ادامه داد: این انتفاضه علیه استکبار و نظام سرمایه داری صورت خواهد گرفت و همه حکومت های دیکتاتور را نابود خواهد کرد./950/ت302/س
ارسال نظرات